Isnin, 9 Mei 2011

X-KLU-SIXTY TWO: VIDEO SALAHLAKU SEKSUAL , DARI SUDUT PANDANGAN KE 2,

Bloger Amar Makruf Nahi Munkar Papa Gomo membuktikan kepada seluruh rakyat Malaysia dan dunia, bahawa video salahlaku seksual terdahulu bukanlah rekaan atau hasil rekaan seni kreatif imej bertindan. Sekaligus menghapuskan kesemua retorik penafian berimbuhan Pakatan Jahat PASDAPKR selama ini.Pada kali ini, kita berpeluang untuk melihatnya dari sudut pandangan yang berbeza daripada sebelumnya. RAKYAT BERHAK MENGETAHUI KEBENARAN DAN DI ATAS NAMA KEBENARAN 





1. Tidak perlu diulangtayangkan di sini, cukup untuk anda semua melihatnya sendiri di pautan ini
LIHAT KEBENARAN DI SUDUT KE 2 dan untuk video teaser sila ke laman papa gomo di sini 

2. Dimaklumkan di sini bahawa rakaman aksi salahlaku seksual kontroversi ini dirakamkan dari 4 sudut berbeza. Rakaman berlaku serentak dari 4 sudut pandangan kamera tersembunyi. Adalah mustahil untuk melakukan sebarang suntingan samada dari segi teknologi imej bertindan mahupun menggunakan teknologi Penjanaan Imej Berkomputer [CGI] , ianya sesuatu yang sukar dan amat mustahil samasekali. 

3. Pendedahan ini diteruskan demi kepentingan rakyat Malaysia. Rakyat Malaysia tidak perlu ditakut-takutkan dan di ugut dengan fahaman bidaah kaum mengenai Qazaf oleh PAS, PKR dan para pendita DAP. INilah KEBENARAN HAKIKI. Samada anda menolak atau menerimanya, itu adalah pilihan anda semua. 

4. Bertanyalah soalan ini kepada diri anda sendiri, jika anda menyokong sebuah parti politik yang tidak menghiraukan akhlaq idola mereka dan seterusnya tetap mahu meletakkan pemimpin seperti itu sebagai peneraju dan pemimpin tertinggi di Malaysia, apakah itu bakal menguntungkan anda semua di dunia dan di akhirat? Sudahlah pemimpin idola mereka yang selama ini berlakon 'alim dan wara' rupanya Indah Khabar Dari Rupa, apatah lagi rakan-rakan sekutu mereka dan para pengikutnya. Sanggupkah anda semua menjadi mangsa penipuan dan pendustaan mereka sebagai Pemerintah di Malaysia? Bukankah perkara buruk dan keji speerti ini yang anda-anda semua bencikan?

Pendedahan ini bukan soal fitnah, tindakan desperado atau Politik Lucah , itu hanya persepsi lontaran pihak bersalah yang masih mahu berlakun 'alim dan wara',  tetapi pendedahan ini adalah untuk mendedahkan wajah sebenar PKR, PAS dan DAP.Tepuk Dada Tanya Iman. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...