Isnin, 16 Mei 2011

X-KLU-SIXTY TWO : Papa Homo Di Panggil Membela Diri, Beruk AMK Minta Pisang Setandan.


HARI INI DALAM SEJARAH, Mei 16, 2011 Kompleks Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur. keadilan untuk penduduk Kg Sg Kerandang. Akhirnya Ketua Umum Rejim Kebatilan Toghut PASDAPKR diperintahkan membela diri. Kemenangan buat KEBENARAN. Angkatan Monyet Kera [ AMK  ] PKR terpaksa melalak dan menjerit meminta upah setandan pisang bersama Sangap Angkatan F**CK [SAF]. Jun 6- 30, 2011 ditetapkan oleh Mahkamah untuk Anwar bin Ibrahim membela diri. 


Gambar Kredit klpos.com

1. TAK RELA AUUUWWWWW !!!!! ... mungkin itulah kata hati Angkatan Monyet Kera PKR dan Sangap Angakatan F**CK apabila mahkamah memutuskan Anwar Bin Ibrahim diperintahkan Membela Diri dan ini bermakna Pendakwaan berjaya membuktikan Kes Prima Facie terhadap Anwar Bin Ibrahim. 

“Berdasarkan bukti, saya dapati ada kes prima facie terhadap tertuduh dan arahkannya untuk mempertahankan diri,” katanya.
Dalam penghakiman lebih dua jam itu, Hakim Zabidin berkata beliau mendapati keterangan mangsa Mohd Saiful boleh dipercayai dan di terima sebagai seorang yang berwibawa. 

Dalam pada itu Hakim Zabidin memutuskan Tarikh untuk Dato Seri Anwar Ibrahim membela Diri adalah pada

6hb Jun sehingga 30 Jun 2011.
petikan daripada blog papagomo.
2. JS akan mengulas lebih panjang lagi mengenai ini. Sebelum itu mari kita lihat klip video ini yang mempaparkan sekelompok spesis monyet dan kera yang baru ditemui di kompleks Mahkamah Jalan Duta pagi tadi. Menurut pakar, spesis ini adalah spesis yang  dianggap bukan 'terancam' tapi 'mengancam keselamatan'. Hanya diketemui di habitat di hutan-hutan bandar dan kawasan kubu kuat PKR PAS dan DAP. Jabatan Perhilitan telah di panggil untuk mengenalpasti spesis tersebut. Jangan marah lah yea. 




KEBENARAN PASTI MENGATASI KEBATILAN. KEBATILAN ITU PASTI HANCUR. Kepada AMK, PKR PAS dan DAP serta SAF di harap anda semua tenang-tenang menerima khabar gembira ini kerana Solat Hajat dan Tahlil anda sudah dimakbulkan oleh Allah Subhanahu wa Ta'ala. Kak Wan Jijah dan Nurul Izzah bagi di panggil menjadi alibi ? Tepuk Dada Tanya Iman.

1 ulasan:

Dot berkata...

MARILAH SAMA2 BERMUNAJAT MEMOHON KPD ALLAH SWT SUPAYA SEMASA MEMBELA DIRINYA NANTI, DARI MULUT NWAR BERAHI AKAN TERSEMBUR KELUAR SEGALA KEBENARAN YG SELAMA INI DIA PUTAR, PUSING, SELEWENG & CUBA PADAMKAN DARI INGATANNYA SENDIRI... INSYAALLAH.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...