Rabu, 4 Mei 2011

SIDANG AKHBAR TERGEMPAR PADA HARI INI, JAM OMEGA DIJUMPAI! PETALING STREET PUNYA MARI


1. Sepertimana yang telah di duga , PKR Pusat telah memakan umpanan kumpulan facebooker dan bloger bebas  pro Barisan NASIONAL yang sengaja dalam beberapa hari ini mempermainkan emosi penyokong Aljuburi dalam blog dan di facebooker dengan soalan DI MANAKAH JAM OMEGA ALJUBURI?

2. Pada hari ini tepat jam 2 petang di ibupejabat PKR Tropicana, Wan Jijah dan Nurul Izzah akan buat Sidang Akhbar Tergempar dan jam Omega milik entah siapa bakal di pertontonkan oleh Wan Jijah sebagai bukti bahawa Aljuburi memang berada di lokasi dan masa dia membalun China Doll.

3. Bukan Sidang Akhbar yang tergempar tapi PKR yang buat gempar serta Aljuburi digemparkan manakala Wan Jijah dan Nurul Izzah menggemparkan suasana. Itu saja. Lakonan terkini Wan Jijah dan Nurul Izzah sudah tidak bermakna apa-apa dah. Jelas sangat pembohongan mereka selama ini megenai jam Omega. 

WAN JIJAH DAN NURUL JIJAH BAKAL DIKANTOIKAN DALAM SIDANG AKHBAR PADA HARI INI. PIHAK BLOGER DAN FACEBOOKER BEBAS SUDAH BERSEDIA DENGAN PERANGKAP DNA, JERANGKAP BUAT WAN JIJAH DAN NURUL IZZAH, KALI INI KAMI NAK TANYA BERAPA SAIZ KASUT ALJUBURI?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...