Ahad, 29 Mei 2011

HELOOO MCA ! ORANG DAH KE MARIKH EKAU BERDENGKUR

DAP MERASAKAN BEGITU SELESA sehinggakan mampu mengherdik SAPP dikhalayak ramai dan memperkudakan PAS sesuka hati mereka. DAP tetap meletakkan calun Pengkhianat Melayu bertanding di kawasan majoriti Cina untuk memalukan MCA. MCA masih berdengkur, DAP sudah jauh ke hadapan. 


1. DAP sudah bersedia meletakkan calun-calun Melayu berketurunan pengkhianat untuk bertanding di  kawasan majoriti Cina bagi memalukan sekaligus mengaibkan MCA serta tempiasnya bakal mengena UMNO serta BARISAN NASIONAL. Kelompok pengundi Cina (sebahagiannya terutama golongan muda) yang khayal dengan ilusi kekuatan cauvinis rasis DAP sudah pasti akan memberikan undi kemenangan kepada calun pengkhianat Melayu dari DAP. 

2. MCA di bawah kepimpinan Chua Soi Lek ternyata tidak berupaya melawan pengaruh jahat satanisma DAP cauvinis rasis; sebaliknya Chua Soi Lek mencari pasal dengan pengundi Melayu di kawasan di mana kebanyakan calun MCA menang seolah-olah memberi laluan mudah kepada DAP untuk menjayakan rencana satanisma jahat DAP.


3. Teguran demi teguran dan nasihat demi nasihat telah diberikan kepada MCA namun Chua Soi Lek ibaratkan orang yang sudah mabok air ketum mahadewataraya Nik Aziz dan oberdos candu cauvinis DAP terus lena dan lena. Sepatutnya MCA berusaha keras dan memastikan segala gejala buruk dalam komuiti Cina dihapuskan terus terutama 'Pasar Bunga' . istilah yang digunakan dalam komuniti Cina merujuk kepada amalan Ah Loong, serta menghapuskan budaya perlindungan Kongsi Gelap ke atas perniagaan dan komuniti Cina.

4. MCA sepatutnya mengambil alih peranan dan fungsi sebagai pelindung komuniti Cina walau di mana saja menggantikan peranan kongsi gelap dan 'Pasar Bunga'. Bukannya bising mengenai isu-isu yang menyebabkan MCA bergaduh besar dengan pengundi Melayu. Chua Soi Lek perlu aktif membanteras dan menghapuskan amalan Pasar Bunga dan kongsi gelap dalam komuniti Cina di samping mendidik semula komuniti Cina agar BERASMILIASI secara aman dan sukarela.Jangan asik hendak duduk di bawah tempurung kepala lutut.


5. Sebenarnya, MCA sudah lama ketiduran sehingga komuniti Cina tidak selesa dengan kehadiran mereka. MCA gagal untuk mebawa mesej perpaduan acuan Malaysia dan enggan berganjak dari idealisma lapuk mereka. Jika Chua Soi Lek sudah tidak mampu, elok serahkan saja kepimpinan MCA kepada yang lebih layak lagi kerana masih ramai pemimpin MCA yang layak daripada beliau jika beliau enggan bangun dari lena panjangnya.

Perkara yang sama juga boleh dikatakan kepada sesetengah Bahagian dan cawangan UMNO masih terkedu dan terkelu. Sudahlah ! Bangun ! Maju ke hadapan, masa depan agama bangsa dan negara kini terancam dek fahaman pakatan TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS. Bangun semua! TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...