Sabtu, 23 April 2011

VIDEO SEKS & OMEGA .. KECOH EMAIL 1 MALAYSIA.

Gambar Ehsan DARUL EHSAN TODAY.

1.  JS tidak menulis panjang-panjang atas 2 sebab sahaja, pertama orang Malaysia masih malas membaca, dan kedua pro PKR PAS & DAP bertambah bebal kalau membaca artikel panjang-panjang. Mereka tidak berminat hendak mengetahui kebenaran Hakiki tapi lebih berminat dengan fitnah dan dusta. Kebenaran Hakiki adalah ringkas tepat dan padat, tapi dusta dan fitnah itu sepanjang orbit cakerawala Bima Sakti.

2.  Menyentuh mengenai video seksual Aljubri, pertama ketulinan video sudah disahkan. Kedua, ujian Biometrik menyatakan bahawa itulah Aljuburi, Ketiga, China Doll sudah diketemui dan sudah di ambil keterangan mengenai butiran lelaki yang menutohnya. Keempat, jam Omega masih tidak diketemui dan gagal ditunjukkan oleh wan Jijah mahupun Aljuburi. Kelima, Aljuburi akan mengamok sakan bila di tanya soalan Di mana Jam Omega. Inilah Kebenaran Hakiki. Pendek, ringkas dan Padat... Straight To The Point.

3.  Kini, puak pembangkang marah mengenai perlancaran email 1 Malaysia. Apakah sebab mereka marah? Mereka marah kerana email 1 Malaysia ini bakal meletop dan bakal mendapat sambutan hangat di kalangan remaja dan pegnundi muda. Itu pasal lah mereka marah. Takut hilang undi dan takot hilang mimpi. Mereka hendak kembali kepada UMNO dan BARISAN NASIONAL sudah alah malu kepalang. Padan muka mereka, sendiri alah malu. 

KITA SEBENARNYA BANYAK TERHUTANG BUDI KEPADA UMNO DAN BARISAN NASIONAL SERTA PARTI KOMPONEN BARISAN NASIONAL. KESEPAKATAN MEREKA MENJADIKAN MALAYSIA INI SEBUAH ROLE-MODEL. MEREKA YANG ENGGAN MENGAKUI BERHUTANG BUDI SEBENARNYA ADALAH MANUSIA EGOIS, SOMBONG, BONGKAK DAN ANGKUH, TERUS TERANG JS KATAKAN, BARISAN NASIONAL INI ADALAH SEBUAH PARTI RAKYAT MALAYSIA YANG TIDAK DAPAT DITUKAR GANTI OLEH 'PAKATAN ILUSI PEMBANGKANG' . LAGIPUN JS DAH LELAH TUNGGU BILA PEMBANGKANG NAK DAFTARKAN PAKATAN MEREKA, SEHINGGA SEKARANG MEREKA MASIH RAGU DAN BIMBANG. BAGAIMANA HENDAK SOKONG KAN? INILAH KEBENARAN HAKIKI DAN BUKAN DUSTA & FITNAH.

 

1 MALAYSIA bukan PAKATAN JAHAT

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...