Rabu, 20 April 2011

RAYUAN KEPADA SEMUA MELAYU , 1 MELAYU ! 1 BUMI ! BELI BARANGAN DI KEDAI MUSLIM !


  1. Ayoh ! Bangkitlah ! Bersatulah ! kita bersama-sama ganyang habis-habisan DAPIGS RASIS CAUVINIS yang terang-terangan menolak GAGASAN PERPADUAN dan telah mengapikan kembali PERKAUMAN TEBAL BEBAL di kalangan komuniti Cina di Malaysia. DAPIGS RASIS CAUVINIS mahu tunjuk besar kepala mereka untuk menguasai bidang politik setelah mereka menguasai bidang ekonomi melalui kegiatan HARAM seperti rumah pelacuran, pusat hiburan, kedai arak, disko, pusat karaoke, pusat urut, dadah, pinjaman wang haram dan pelbagai kemaksiatan yang selama ini merosakkan sifat-sifat murni manusiawi.
  2. Bukanlah kerana selama ini komuniti Cina di Malaysia dimarginalkan oleh BARISAN NASIONAL tetapi kerana hasrat menebal kelompok penjahat rasisma dalam DAPIGS yang rakuskan kuasa politik bagi menjalankan Agenda Pembersihan Etnik sepertimana yang dilakukan oleh DAPIGS di Pulau Pinang dan di Selangor.
  3. Kita harus memecahkan monopoli bidang ekonomi yang dikuasai oleh komuniti Cina bagi mengembalikan mereka ke dalam arus perdana masyarakat demi kebaikan mereka juga agar mereka tidak lagi hidup di bawah tempurung dan mengasingkan diri dari arus perdana masyarakat lain di Malaysia. 
  4. DAPIGS tidak akan pernah menganggap etnik lain sebagai sahabat, saudara dan kawan melainkan memandang dengan penuh kebencian meruap terhadap etnik lain sebagai Musuh Utama yang perlu dihapuskan terus.
  5. Kita harus mengajar DAPIGS RASIS melalui kempen ini, 

berikut adalah senarai kedai-kedai perkhidmatan milik Melayu Islam yang boleh dilanggani bagi perkhidmatan aksesori kereta, Lupakan sahaja kedai-kedai Abang [Brothers] dan kedai lain milik komuniti Cina. gunakan
perkhidmatan NSR seperti di bawah ini.




1 MALAYSIA ganyang DAPIGS !
1 MELAYU 1 BUMI

1 ulasan:

Pejuang Revolusi 1957 berkata...

DAP pelaq.. mai kita ramai2 pi sepak lim wang eng

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...