Rabu, 27 April 2011

GUAN ENG SUNDALAN HITLERISMA.



1. Di Malaysia ini, para jantan kabaret dan jantan sundal hanya dijumpai dalam Pakatan Jahat PAS DAP PKR. Ada 3 jenis wajah Jantan Kabaret dan Jantan Sundal yang dimaksudkan. Wajah pertama, Wajah Hitler abang Tua kepada DAP. Wajah kedua, Wajah Samiri Dajal Al Masikh abang kandung kepada PKR. Wajah Ketiga, Wajah Khawariji Ahzab nenek moyang kepada toghut PAS.

2. Mengikuti entri Dr Novandri dalam blognya M.i.M melaporkan bahawa terkini Guan Eng menyundal lagi bermodalkan sundalan dalam bentuk tuduhan bebal mengenai Hitlerisma-et- Nazisma. Untuk pembacaan lebih lanjut mengenainya klik di sini EKSLUSIF TS MUHYIDDIN SAMBUT KENYATAAN BLOG M.i.M



3. Berikut dipetik kenyataan Guan Eng Sundal yang menyundal Hitlerisma / Nazisma berdasarkan kepada semua entri Dr Novandri:-



4. Semasa Guan Eng menyundal Hitlerisma/ Nazisma ini Guan Eng terlupa untuk menyebut bahawa NAZI adalah sebuah PARTI SOSIALIS NASIONAL yang ketuanya bernama ADOLF HITLER. Guan Eng sundalan Hitlerisma juga lupa untuk menyebut mengenai ceramah-ceramah Hitlerisma yang diucapkan oleh Vivian calon DAP semasa berkempen di Kuching dalam PRN Sarawak 10 baru-baru ini , antara lain, Vivian menyebut bahawa orang Melanau tidak layak menjadi Ketua Menteri Sarawak. Memang Guan Eng dan DAP [Parti Demokrat Sosialis yang perjuangkan Sosialis Kebangsaan Nanyang Raya] adalah rakyat Malaysia yang paling bangsat dan busuk sebusuk kilaang ammonia di Balakong.

DAP dan NAZI adalah adik beradik kandung dalam ertikata fahaman politik mereka. Kedua-duanya adalah parti berfahaman Sosialis yang memperjuangkan Sekularisma Nassionalis Tulin . NAZI memperjuangkan SEKULAR-NASIONALISMA manakala DAP memperjuangkan SEKULAR-SOSIALIS-NASIONALISMA NANYANG RAYA. 



1 MALAYSIA menolak DAP-Hitlerisma-Sosialis

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...