Jumaat, 29 April 2011

Atas Nama Ketuanan Rakyat, PKR Selangor Merompak Rakyat !

Wajah Yang Sang Pendusta

1. Ramai begitu teruja sehingga ada terinzal syok sendiri apabila seruan REFORMASI dimulakan pertama kali di jalanan pada 1997. Seolah-olah imam Mahdi sudah muncul ! Itu 14 tahun yang lepas. Kini, keterujaan dan keinzalan kembali semula apabila seruan KETUANAN RAKYAT bagi menghapuskan KETUANAN MELAYU dan HAK ISTIMEWA MELAYU dilaungkan oleh pemimpin MELAYU yang tidak tahu menjaga Anu nya Anugerah Tuhan.

2. Dalam tempoh 3 tahun sahaja PKR Selangor menjadi sebuah Organisasi Perompak Berjaya yang memerintah di Selangor, kita pada hari ini amat berbangga sungguh tahap melampau di atas kejayaan cemerlang PKR Selangor menjadikan KETUANAN RAKYAT sebagai LESEN BESAR untuk merompak rakyat dan hasil negeri Selangor mengikut sukahati dan kerakosan mereka!

3. Pada permulaan rompakan, PKR Selangor mencetak suratkhabar SELANGORKINI untuk edaran percuma kepada rakyat Selangor sebagai alat propaganda agenda politik PkR Selangor.Kosnya di ambil dari kantung negeri Selangor.

4. Sebelum itu, PKR Selangor bermain wayang kononnya memberikan  bekalan air percuma kepada rakyat sebelum menghabiskan kantong negeri untuk memulakan perang papantanda di serata ceruk tanah bersimpang di Selangor yang setiap 1 papantanda itu berharga RM20,000.00 untuk merompak perkhidmatan konsesi air.

5. Belum puas merompak, PKR Selangor dengan beraninya melakukan rompakan terbesar pasir sehingga sanggup membohongi DYMM Sultan Selangor mengenai sasaran jumlah pendapatan hasil pasir yang banyak memperkayakan KSSB milik PKR Selangor.

6. Masih belum berpuashati dengan hasil rompakan-rompakan tersebut, YAYASAN SELANGOR pula dirogol, diperkosa dan selepas itu dilacurkan sehingga mengaut keuntungan defisit berjumlah RM7 juta lebih. 

7. Tidak berpuashati dengan hasil tambahan rompakan yang sediaada, PKR Selangor kini membelanjakan RM600,000.00 untuk kempen menjahanamkan keselamatan negara melalui penghapusan ISA. Tidak cukup dengan itu, PKR Selangor bakal membelanjakan beratus ribu bagi membiayai program sibertruper upahan PKR.

8. Belum cukup lagi dengan itu, PKR Selangor turut merompak wang rakyat untuk membiayai kos guaman ADUN-ADUN PKR, membiayai kos penginapan perwakilan PKR dalam Konvesyen PKR, menjual aset-aset hartanah milik PKNS dan demonstrasi jalanan. Kesemuanya berkepentingan politik PKR Selangor.

9. Ingatlah, kesemua rompakan ini dilakukan atas nama KETUANAN RAKYAT ! Sekarang adakah anda masih mahu merasa teruja dan berinzalan kesedapan merasai kenikmatan penipuan dan pendustaan PKR Selangor ke atas anda? Mahukah anda terus diperbodohkan oleh PKR Selangor ? Dan ingatlah, sementara PKR Selangor seronok merogol, memperkosa dan melacurkan hak-hak rakyat, Ketua Umum PKR pula berseronok dan membalun setiap China Doll bila berkesempatan sebagai tanda syukurnya mempunyai Anugerah Tuhan dan andalah yang menanggung kosnya.

PKR SELANGOR INI IBARATKAN AGEN PELACURAN YANG MASUK KE KAMPUNG-KAMPUNG, BERKATA MANIS BERWAJAH 'ALIM, BERPURA-PURA MAHU MEMBANTU MENCARI PEKERJAAN UNTUK ANAK-ANAK DARA KAMPUNG, TUNANGAN ORANG, KEKASIH ORANG, JANDA DAN ISTERI ORANG. BILA PERANGKAP MENGENA, SESAMPAI DI BANDAR, DILACURKAN ANAK-ANAK KAMPUNG INI KEPADA TAUKE CINA MEREKA DAPIGS. AKHIRNYA, ORANG KAMPUNG KEHILANGAN ANAK, KEHILANGAN SEGALANYA. KEPADA ANDA SEMUA, FIKIRKANLAH DAN RENUNGKANLAH.


1 MALAYSIA selamatkan masadepan keluarga dan anak-anak kecil!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...