Ahad, 13 Februari 2011

TOGHUT KULTUS MAHADEWATARAYA PAS 5: Kebersihan Yang Tidak Terjamin


1. Allah Subhanahu-wa-Ta'ala dan Rasul Nya mengajarkan kepada orang beriman bahawa kebersihan rohani dan jasmani serta persekitaran merupakan sebahagian dari IMAN. Jika tiada kebersihan rohani, jasmani dan persekitaran yang tampak pada hukum adat dan aqal akan mengatakan bahawa iman itu masih kurang sempurna menurut hukum syara'.

2. Toghut Kultus Personaliti Mahadewataraya Nik Ajis telah gagal secara total dalam bab kebersihan ini yang termasuk dalam bab Thaharoh. Pengamalan kebersihan rohani dan jasmani terserlah dan tampak kepada akhlak peribadi perseorangan, unit keluarga dan ahli anggota masyarakat. Jika masih terdapat kegiatan maksiat yang meruntuhkan akhlak seperti perzinaan, pelacuran dan seks bebas, waima bertudung litup sekalipun, masih dikira pada hukum adat dan aqal, masih kurang sempurna iman itu.


3. Di Kota Bharu, Kelantan di bawah kepimpinan kependitaan Toghut Kultus Personaliti Mahadewataraya Nik Ajis, sudah banyak dipaparkan dan diberikan bukti sohih secara bergambar bahawa gejala maksiat yang dilakukan oleh orang-orang muslim berleluasa sekali seolah-olah memberikan gambaran bahawa Kelantan sedang bukan berada di bawah sebuah pemerintahan orang beriman yang wara'.


4. Perkara yang sama juga berlaku di Selangor, Kedah dan Pulau Pinang. Malah di mana saja Toghut Kultus Personaliti PAS PKR dan DAPIGS ini berkuasa, distulah paling banyak kegiatan maksiat dilakukan secara terang-terangan tanpa ada perasaan malu oleh para pelaku sedangkan Malu itu adalah petanda kepada Iman. Makin kurang sempurnalah iman itu, dahlah takde kebersihan, tak malu pulak tu.Kekurangan yang berlipat kali ganda.

5. Pengikut Toghut Kultus Personaliti PAS dan PKR yang beragama Islam sentiasa sahaja memandang sepi mengenai berita-berita sohih dan benar mengenai perlakuan maksiat yang semakin berleluasa di negeri-negeri yang berada dalam penguasaan mereka. Mereka menepisnya dan berdalih, " Tu Genting Highlands ..!" tapi Genting Highlands bukan milik UMNO atau Barisan Nasional atau milik orang Islam. Apakah mereka tiada malu untuk menafikan kebenaran? Kalau takde malu bermakna semakin kurang sempurnalah iman itu.

6. Di segi pemikiran pula, pengikut Toghut Kultus Personaliti PAS PKR dan DAPIGS pula dipenuhi dengan pemikiran-pemikiran yang amat kotor lagi jijik. Samada di peringkat pemimpin dan pengikut, mereka tidak memberikan sebarang pendapat bernas lagi bermanafaat, mereka akan cepat melenting, mengumpat, mengeji dan mencela jika ada pada pandangan pemikiran mereka yang songsang lagi sesat itu kerajaan Barisan Nasional melakukan sesuatu yang bertentangan dengan nilai ajaran Toghut Kultus mereka.


7. Agak-agaklah sampai bilakah mereka hendak membiarkan diri mereka terus berada dalam kawah dan kancah kejahilan mereka mahu berhukum kepada Toghut Kultus mereka? Apakah mereka merasa aman daripada 'azab siksa Allah Ta'ala?

DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT TOGHUT KULTUS
INGAT PKR INGAT TOGHUT KULTUS DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT TOGHUT KULTUS KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...