Ahad, 13 Februari 2011

SIRI 2 PKR SEBUAH TOGHUT KULTUS PERSONALITI : Atas Nama Rakyat Rompak Rakyat



1. Pada kali ini dibicarakan pula mengenai perilaku Toghut Kultus Dewataraya PKR yang akhir-akhir ini sudah banyak menyamun khazanah rakyat Selangor ikut sukahati mereka di atas nama KETUANAN RAKYAT.

2. Melalui kempen KEMBALIKAN HAK AIR , didirikanlah di merata pelusuk negeri Selangor, billboard-billboard gergasi lagi raksaksa. Dicetak gambar angka 37% dengan 20ml, kononnya SYABAS menzalimi rakyat manakala para penyamun khazanah rakyat [PKR] membela rakyat sedangkan pentadbiran penyamun khazanah rakyat berhutang kepada SYABAS dan rakyat miskin yang guna meter pukal tak dapat 20ml percuma itu sebaliknya penghuni rumah banglo mewah menikmatinya.

3. Sebelum ini, penyamun khazanah rakyat yang terdiri daripada jantan-jantan kabaret yang keciwa tak dapat jawatan dan menyamun dalam UMNO, mengedarkan naskah suratkhabar percuma SELANGORKINI yang kosnya di ambil hasil menyamun khazanah rakyat, kini mereka menyamun lagi khazanah rakyat melalui tender-temder dan kontrak-kontrak untuk billboard-billboard gergasi. 


4. Kos 1 billboard ialah RM2000.00. Kiralah sendiri ada berapa banyak billboard tersebut sekarang ini di Selangor. Beginilah cara jantan kabaret yang berhukum kepada toghut untuk menyamun khazanah rakyat di Selangor. 

5. Para penyamun khazanah rakyat ini amat bijak menyamun rakyat dengan guna duit rakyat atas nama Ketuanan Rakyat.  Banyak aset-aset PKNS telah di jual kepada kroni-kroni penyamun khazanah rakyat ini. Malah, hutang TALAM CORPORTAION juga dibeli dengan menggunakan khazanah rakyat. 


6. Penyamun khazanah rakyat yang terdiri daripada jantan-jantan kabaret yang berhukum kepada hukum toghut Dewataraya Al Juburi memang BIJAK DAN KREATIF, BIJAK MENYAMUN DAN KREATIF MENYAMUN KHAZANAH RAKYAT ATAS NAMA KETUANAN RAKYAT. Poket mereka sudah penuh bersama kroni, rakyat tepuk dahi.


DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT TOGHUT KULTUS
INGAT PKR INGAT TOGHUT KULTUS DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT TOGHUT KULTUS KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...