Khamis, 30 Disember 2010

HAKIKI POLITIK KETUANAN RAKYAT: Racun & Gila


1. Pembohongan demi pembohongan, kalo tak berbohong tidak sah bagi PKR, kalo tak memfitnah tidak sah bagi PAS dan kalo tidak berdusta dan berpura-pura tidak sah bagi DAPIGS. Tiga parti ini sentiasa saja berbohong, berdusta, memfitnah dan mengumpat keji semata-mata mahu menumbangkan kerajaan BARISAN NASIONAL walaupun mereka tahu mereka tidak berupaya melakukannya.

2. KIta semua tidak terkejut bila pemimpin-pemimpin PKR PAS & DAPIGS pernah mengatakan bahawa mereka tidak menyangka TSUNAMI 2008 dan rakyat mengundi sebagai TATACARA MENGHUKUM pentadbiran PAK LAH yang telah fitnah oleh PKR PAS dan DAPIGS sebagai sebuah pentadbiran tidak bagus.

3. Dek kerana mabok kemenangan yang tidak dijangkakan itu, kita dapat melihat betapa DAPIGS tiba-tiba mengambil kesempatan ini dengan mengapi-apikan permusuhan sesama MELAYU agar DAPIGS dapat terus  MABOK DALAM KEMENANGAN TSUNAMI 2008. Orang baru dapat rasa pegang kuasa dan itulah yang mereka idamkan selama ini. Tahniah kepada Al Jubs kerana berjaya merealisasikan impian DAPIGS untuk berkuasa di PULAU PINANG & di SELANGOR. Tahniah juga kepada PAS kerana turut membantu menjayakan IMPIAN DAPIGS selama ini.

4. Selama 2 tahun ini kita dapat merasakan keperitan PAKATAN 'HARAMJADAH' ini berkuasa, sama seperti halnya semasa JEPUN perintah MALAYA dulu. Tidak ada bezanya pun. Dalam PKR dan PAS menyibukkan diri mereka menghentam UMNO untuk melemahkan UMNO walaupun usaha-usaha itu gagal, DAPIGS pula mengambil pelbagai langkah MENGUATKAN DOMINASI POLITIK mereka terutama di PULAU PINANG. Adakalanya, DAPIGS membiarkan saja PAS dan PKR bergolak.Apa dia peduli pun, lagi cepat PAS dan PKR bungkus lagi bagus. 

5.Pihak yang baru merasa KUASA sebenarnya lebih merbahaya daripada pihak yang sudah lama BERKUASA. Pihak yang BARU BERKUASA berpenyakit GILA KUASA & MENGGILAI KUASA.Inlah yang terjadi kepada DAPIGS, mereka sudah lama idamkan jawatan dalam kerajaan negeri Pulau Pinang dan membeli secara murah jiwa-jiwa orang Melayu di sana. Kawasan idaman DAPIGS ialah BALIK PULAU kerana di situ ramai orang Melayu yang ada.

6. Kita berusaha sedaya upaya kita untuk mempertahankan kedaulatan negara ini daripada dicemari oleh permainan poitik dan gagasan DAPIGS yang tidak berkiblat kepada MALAYSIA tetapi berkiblat kepada NASIONALISMA NANYANG SANMIN ZHUYI. Di dalam NASIONALISMA NANYANG SANMIN ZHUYI tiada ada ruang untuk MELAYU & INDIA, inilah HAKIKI KETUANAN RAKYAT yang dilaungkan oleh mereka.


BERANI & BENAR
ALLAH BERSERTA UMNO / BN
UMNO ITU ISLAM TULIN
INGAT PAS INGAT ZINA
INGAT PKR INGAT DAJAL
INGAT DAPIGS INGAT KOMUNIS

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...