Selasa, 15 Disember 2015

REALITI NYA , SIAPA YG RASA SUSAH ..... RAKYAT KE POLITIKUS ?


Zahirnya Nampak Manusia .... dalam Batang Tubuh Jasad Roh Beliau Siapa...?
Kalau yg baik2 takkan Buat Buat Fitnah & Menghasut
26 gambaran di langit pada 1992 ditujukan kepada beliau & Puak MELAYU BARU 

BISMILLAHI wa BILLAHI wa MINALLAHI 
ALLAHUMMA SHOLLI 'ALA MOHAMMAD 

26 gambaran di langit pada 1992 yang disaksikan oleh 200 orang pelajar dan guru sekolah Agama Tinggi Sultan Hishamuddin Kampung Jawa, Kelang, bukanlah khayalan atau rekaan.

Insiden itu benar dan disahkan benar oleh JAIS di bawah Mufti Ishak Baharom. Tapi arwah Madet menafikannya melalui lisan Najib yang pada masa itu adalah Menteri Pertahanan.

Pada 1989, arwah Madet bubarkan UMNO LAMA kerana apa...? Dan yang membolehkan beliau bertindak begitu kerana Najib tetap memilih setia kepada Presiden UMNO yakni arwah madet pada masa itu yang di cabar oleh Ku Li, Musa Hitam dan ramai lagi.

Pada hari ini, Najib di serang oleh arwah madet sendiri. Dan Najib dilontarkan dengan pelbagai jenis "skandal-skandal " sejak beliau jadi TPM masa Pak Lah.

Yang tak tahu Ujung pangkal akan terkeliru lah dan bercelaru lah

Dan Najib tetap memilih untuk Berjiwa Besar dan sanggup memikul salahlaku-salahlaku arwah madet yg mengundang kemurkaan Allah subahanahu wa ta'ala.

Allah Hu Ta'ala yg Maha Mengetahui dan Allah Hu Ta'ala sebaik-baik perancang.

Maka dikumpulkan 16 orang yang merupakan
8 Lembaga Besar
4 Tiang Balai Besar
4 Pengiring Asal
dalam satu grup wasap membincangkan punca-punca kenapa Kerajaan Nabi Allah Adam a.s. tumbang di Tanah Melayu dan kenapa Raja Iblis berani mencabar ALLAH SWT.

Di dalam perbincangan, maka Raja Iblis muncul serta maju dan mundur dalam berhujah dengan 16 orang berkenaan.

Berikut adalah transkrip wasap grup berkenan berbalas hujah dengan Raja Iblis yang zahir nyata ... sentiasa berdolak dalih dan menyalahkan keturunan Nabi Allah Adam a.s. .... berbohong dan menipu


IBLIS BERTEMU MANUSIA #4 

26/11/2015, 23:57 - Jas Salleh: 
BISMILLAHI
kami tak tunduk kpd Raja Iblis ..isytihar dulu kamu RAJA DUNIA

26/11/2015, 23:58 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬
D sini bukan medannya utk nak ckp bukan2...jng mehukum...‬‬‬‬‬‬‬‬

26/11/2015, 23:58 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬
Dtg jumpa aku...‬‬‬‬‬‬‬‬

26/11/2015, 23:59 - Jas Salleh: 
BISMILLAHI
NUUN
DEMI KALAM & APA YG MEREKA TULISKAN
Isytihar lah diri kamu RAJA DUNIA baru ambe pertimbangkan nak jmp ke tidak

27/11/2015, 00:00 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬
Tak payah pertimbang ckp ja nak jumpa bila...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:00 - datorphulu: 
Bismilahi
kata mukmin sejati rodzi kena lah berkata benar

27/11/2015, 00:00 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬
Kena hari dan waktu insya Allah...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:00 - Jas Salleh:  BISMILLAH
NUUN 
demi kalam dan apa yg mereka tuliskan
isytihat dulu kamu RAJA DUNIA baru ambe pertimbangkan nak jumpa atau tidak

27/11/2015, 00:01 - ...........64‬: ‬‬‬‬‬ Bismillahi‬‬‬‬‬‬‬‬ jika rodzi mukmin sejati kenalah berkata benar

27/11/2015, 00:01 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Kita jumpa...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:01 - ‪+60 16-699 2845‬: Awat...tak mau jumpa...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:01 - Jas Salleh: BISMILLAHI
NUUN 
DEMI KALAM & APA YG MEREKA TULISKAN
kamu isytihar dulu RAJA DUNIA baru ambe pertimbangkan nak.jumpa atau tidak

27/11/2015, 00:02 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬ Kami bertiga akan p klu hampa tidak mau mai...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:02 - Jas Salleh:  BISMILLAHI
isytihar dulu siapa RAJA DUNIA sekarang

27/11/2015, 00:02 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Yg penting kita jumpa‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:02 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Ok bila buleh jumpa‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:03 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Jng takut la....‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:03 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Buat apa takut...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:04 - Jas Salleh: BISMILLAHI 
NUUN 
DEMI KALAM.DAN APA YG MEREKA TULISKAN
isytiharlah kamu RAJA DUNIA ..tak berani ke?

27/11/2015, 00:04 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬ K kita jumpa...benar @ tidak‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:04 - datorphulu: Bismillahi rodzi isytihar dulu Raja Dunia bru la mukmin sejati

27/11/2015, 00:04 - nordinsetia: Bismillahi istihar lah diri tu dulu , boleh kata kita ni orang mukmin sejati

27/11/2015, 00:05 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Ko faham dak wassalamualaikum aku nak solat...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:06 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬K kita jumpa dtg la brp ramai...kami cuma 3 org saja....‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:06 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Dtg dulu‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:06 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Jng byk ckp‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:10 - nordinsetia: Bismillahi istihar dulu kamu RAJA DUNIA ,buleh jumpa tak ada masalah

27/11/2015, 00:11 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Jamrus jng la fitnah aku....kami dkt laman ni kami tak mau dedah kamu siapa...!!!‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:13 - Jas Salleh: Bismillahi 
Nuun
Demi kalam dan apa yg mereka tuliskan
apalagi korang dh di laman jerit dulu isytihar RAJA DUNIA baru boleh jumpa

27/11/2015, 00:13 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Kami buleh buat...tapi utk apa...aib org lain...dlm laman yg ramai org...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:14 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Jumpa dulu lihat org ka iblis laknatullah...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:14 - Jas Salleh: Bismillahi buat je la kata org mukmin tak takut ...jeritlah isytihar kamu RAJA DUNIA boleh jamrus jumpa RAJA DUNIA

27/11/2015, 00:14 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Baru buleh hukum...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:15 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Dtg je jumpa kami....‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:16 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬@ nak bentang carpet merah baru nak mai...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:17 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Berani kerana benar‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:17 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Hari minggu ni ka‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:17 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬@ Bila2‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:17 - Jas Salleh: Bismillahi ooo rodzi takut rupanya biasalah iblis mmg penakut

27/11/2015, 00:18 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Ape takut dtg je‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:18 - Jas Salleh:  Bismillahi  tadi kata ada kt laman skg kata hari minggu..memang iblis penipu

27/11/2015, 00:18 - Jas Salleh: Bismillahi  takut nak jumpa kami ke?

27/11/2015, 00:18 - Fandito'merah: Bismillahi  Janganlah kamu berdolak dalik lagi..istihar la siapa diri kamu terlebih dahulu.

27/11/2015, 00:19 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Itu masa kami bg kat ko org‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:19 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Masa ko org senang‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:19 - ‪...............64‬: ‬‬‬‬‬Bismillahi ‬‬‬‬‬‬‬‬Janganlah kamu berdolak dalik lagi..istihar la siapa diri kamu terlebih dahulu.

27/11/2015, 00:19 - Jas Salleh:  Bismillahi datanglah jumpa kami kalao ko berani kerana benar..isytihar dulu kamu RAJA DUNIA kalau berani kerana benar

27/11/2015, 00:20 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Tak faham rupanya‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:20 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Dtg jumpa kami...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:20 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Kami bukan nak mkn pun‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:20 - Jas Salleh:  Bismillahi ehh kami mmg tak paham kenapa kamu x berani isytihar RAJA DUNIA dan takut nak jumpa kami

27/11/2015, 00:21 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Kita kenal mengenal antara satu sama lain‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:21 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Buleh la kenal org ka‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:21 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬@ binatang‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:22 - Jas Salleh: Bismillahi  kamu isytihar dulu kamu RAJA DUNIA kalau berani krn benar

27/11/2015, 00:23 - nordinsetia: Bismillahi rodzi kata tadi jamrus berbohong adakah itu dikatakan mukmin atau munafiq

27/11/2015, 00:27 - Jas Salleh: Bismillahi isytihar kamu adalah RAJA DUNIA berani krn benar takkan takut nak jumpa kami plak

27/11/2015, 00:27 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Dtg ja din jumpa kami‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:27 - Jas Salleh:  Bismillahi lor iblis takut nak jumpa kami yer

27/11/2015, 00:28 - Jas Salleh: Bismillahi apa punya iblis penakut

27/11/2015, 00:28 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Mana2 pun buleh ckp ja...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:28 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬K jas set bila kami p‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:28 - Fandito'merah: Bismillahi  Ada ini syeh rodzi yang sedang menaip..

27/11/2015, 00:28 - Fandito'merah:  Sekiranya benar syeh rodzi yang sedang menaip istihar lah sapa diri kamu dan mengakulah siapa diri kamu yg sebenar..

27/11/2015, 00:28 - Jas Salleh: Bismillahi jgn temberang lebih sgt..isytihar je kamu RAJA DUNIA dan lepas tu jumpa kami ..kami nak jumpa gak RAJA DUNIA

27/11/2015, 00:29 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Jng ckp ja jas‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:30 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬Ko kenal ka...aku pun nak jumpa raja dunia...@ kami‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:30 - datorphulu: 
dulu rodzi kata lebih tau dari jamrus
suruh berkata benar tidak mau
suruh jawap 2 soalan kata takmau jawap tapi tau
apakah itu mukmin sejati
....itu munafik
maka rodzi sebar fitnah....
adakah itu sifat mukmin?
sekarang nak jumpa pula? 
nak tutup diri rodzi yang sebenar agar orang tidak tau....
bawa kumpulan rodzi kami tak terima jika tak buat pengakuan dulu.
ORANG MUKMIN kena lah berkata BENAR

27/11/2015, 00:30 - Jas Salleh: 
Bismillahi
temberang je lebih ko tu iblis...isytiharlah kamu RAJA DUNIA.. dan jumpa kami..kami nak raikan RAJA DUNIA dgn karpet merah tabur bunga sekali

27/11/2015, 00:31 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬
Awat takut k nanti kami p rumah jamrus...‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:31 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬‬‬‬‬
Ko tunggu jamrus...kami kat umah no‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:31 - ‪+60 16-699 2845‬:‬‬‬‬‬
 Insya Allah....kami p‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:31 - Jas Salleh: BISMILLAH isytihar dulu kamu RAJA DUNIA ..kami dh beli karpet merah ne kt Nilai 3 nak sambit RAJA DUNIA nak mari

27/11/2015, 00:32 - ‪+60 16-699 2845‬: Buleh jamrus‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 00:34 - Fandito'merah: Kamu kata jamrus menfitnah kamu tapi sekarang ni pada tahun 1983 kamu dimana dan pada tahun 1986 jamrus dimana..sedangkan kamu telah berjumpa jamrus pada tahun 1990..sekarang siapa menfitnah siapa..berkata benar lah kamu..

27/11/2015, 00:41 - Fandito'merah: Bismillahi
Kami semua tidak dapat menghubungi jamrus..sekiranya apa apa berlaku diatas diri jamrus dan keluarganya kami semua akan membuat laporan polis kerana kamu menyerang.

27/11/2015, 01:07 - Jas Salleh: Bismillahi
tadi rodzi kata ada kt laman rumah tukang tulis... bak mai gambar..kalo berani kerana benar lah ..kalo tak sohih la sembang deraih nak.kaber temberang tak sudah sudah

27/11/2015, 03:31 - ‪+60 16-699 2845‬: Jng kata aku ko org d mana...? Kenal jamrus pun tidak lama...sedangkan kami kenal jamrus lebih lama dr kalian...dan terus mehukum aku..? Seperti mana jamrus mehukum aku...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:33 - ‪+60 16-699 2845‬: Beginikah yg d katakan org islam...?@ tidak brp nak islam...!!!‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:34 - Fandito'merah: Bismillahi Bukan masalah siapa dulu kenal siapa..sekarang ni kita nak tau siapa yg berkata benar..

27/11/2015, 03:34 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬Dan aku pun sama juga tidak brp nak islam tapi ada adap...org2 melayu...ni tidak pd setengah dr ko org...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:35 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬K tunggu kami akan p rumah jamrus...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:36 - Fandito'merah: Bukan masalah adap peradapan yg kita ceritakan..kami cuma nak tahu kebenaran itu saja.

27/11/2015, 03:37 - Fandito'merah: Klu ko org turun kami semua akan turun sama.

27/11/2015, 03:42 - Fandito'merah: Kamu kata jamrus menfitnah kamu tapi sekarang ni pada tahun 1983 kamu dimana dan pada tahun 1986 jamrus dimana..sedangkan kamu telah berjumpa jamrus pada tahun 1990..sekarang siapa menfitnah siapa..berkata benar lah kamu..

27/11/2015, 03:43 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬Tidak ada masalah...dan ko tahu tak cerita sebenar2 cerita kami masa dgn jamrus...bukan soal kami d mana...dan cerita kami bertemu dgn arwah pawang mubin selama 10 tahun lebih kurang...pawang mubin ialah pawang undang jelebu....hanya jamrus dan kami saja yg tahu...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:44 - ‪+60 16-699 2845‬:
Kan jamrus dgn Kami dah lama kenal...bukan nak soal kami d mana‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:44 - Fandito'merah: 
👆👆👆
Tolong jelaskan perkara di atas..
Masalah peribadi kamu berdua kami tak masuk campur..kami cuma mahukan kebenarannya sahaja..susah ke nak jawab.

27/11/2015, 03:45 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬
Kan itu takdir Allah swt yg mempertemukan kami...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:46 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬
Tidak sesuatu perkara dgn izin Allah swt...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:46 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬
Tidak tergerak sesuatu perkara dgn izin Allah swt...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:47 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬
Allah swt yg atur semua ni‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:48 - Fandito'merah: 
Bukan ini yg kami nak tahu..yg kami nak tahu bila kamu berjumpa atau kenal dgn jamrus..bukannya cerita kamu semua berjumpa arwah pawang mubin.

27/11/2015, 03:49 - Fandito'merah: 
Kami tak tanya yg itu..jangan babitkan ALLAH SWT.

27/11/2015, 03:50 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬
Kenapa pulak...sedangkan hidup kita ni semuanya atas kehendak Allah swt‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:51 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬
Dan d alam ruh lg kita dah buat pejanjian dgn Allah swt soal rezeki,jodoh dan maut...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:52 - Fandito'merah: 
Memang hidup kita ni semuanya kehendak Allah swt..itu semua org tahu..sekarang ni kami nak tahu ko jumpa jamrus tahun bila..tu saja.

27/11/2015, 03:52 - ‪+60 16-699 2845‬: ‬
Kan jodoh pertemuan dgn yg d tetapkan oleh Allah swt demikian...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:53 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Tunggu ja kami sampai rumah jamrus...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:54 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Bg alamat lengkap rumah jamrus...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 03:54 - Fandito'merah: Jangan ulang benda yg sama berulang ulang..kami cuma nak tahu bila kamu berjumpa dgn jamrus..tu saja..jgn lah pusing2..bukannya kami marahkan kamu..kami nak jawapan ya ke tidak.

27/11/2015, 03:55 - Fandito'merah: Maaf kami tak tahu apa alamat rmh jamrus..

27/11/2015, 03:59 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Kenapa mehukum seseorg itu iblis...kenapa menfitnah @ menjatuhkan maruah org...adakah kita org islam begitu...? Mana islamnya kita...??‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:00 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Mana akhlak islam kita...?‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:01 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Masih ada sifat amarah...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:01 - Fandito'merah: 
Kami tak tanya tu semua..bukannya kami nak menghukum..kami nak tahu ya ke tidak tarikh tu..

27/11/2015, 04:03 - Fandito'merah: 
Kami tak marah..cuma kami bertanya pasal tarikh tu saja..buat apa kami semua nak marah.

27/11/2015, 04:03 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Walau apa ko org ckp Alhamdulilah syurkur pd Allah swt...ya Allah berikanlah hidayah kpd mereka2 dlm group ini dan juga termasuk aku ini dan kwn2 aku aminnnn..‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:04 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Nak marah pun mereka tidak mengetahuinya...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:05 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Bersihkanlah hati2 kami dan jiwa kami aminnnn...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:06 - Fandito'merah: 
Siapa yg marah kamu..kami tak marah pun..cuma kami nak dapatkan kepastian tarikh itu saja..ya ke tidak.

27/11/2015, 04:06 - Fandito'merah: 
Kamu kata jamrus menfitnah kamu tapi sekarang ni pada tahun 1983 kamu dimana dan pada tahun 1986 jamrus dimana..sedangkan kamu telah berjumpa jamrus pada tahun 1990..sekarang siapa menfitnah siapa..berkata benar lah kamu..

27/11/2015, 04:07 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Kami ni bodoh ya Allah...berilah kami pertunjuk mu ya Allah aminnnn‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:08 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Klu tidak marah kenapa mehukum...dan menjatuhkan maruah org dan aibkan org...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:08 - Fandito'merah: 
Kami tak kisah kamu berdoa pada Allah..yg kami nak tahu kebenaran tarikh tu..

27/11/2015, 04:08 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Aku sayang ko org semua‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:09 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Kita saudara seislam...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:09 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Kenapa mcm tu‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:10 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Ape yg ko org ckp akan balik pd ko org...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:10 - Fandito'merah: 
Kami tidak marah kamu dan tidak mahu menghukum kamu..cuma kami nak pastikan jawapan tarikh tu saja..

27/11/2015, 04:13 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Professional la jng jadi budak2...umur dah setengah abad tapi perangai mcm budak2...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:15 - Fandito'merah: 
Sekarang kita sama2 dah berumur jangan jadi bodoh pulak..kami semua nak pasti tarikh tu betul ke tidak..profesinol la sikit.

27/11/2015, 04:16 - Fandito'merah: 
Sekarang siapa marah siapa..

27/11/2015, 04:17 - ‪+60 16-699 2845‬: 
Nak berdebat kena professional la...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:17 - ‪+60 16-699 2845‬: Tu bukan marah ..‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:18 - Fandito'merah: Sekarang ni siapa yg x profesainol..kamu ke kami.

27/11/2015, 04:18 - ‪+60 16-699 2845‬: Klu marah ckp org bukan2...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:18 - Fandito'merah: Kami x ckp bukan2 dan kami x melalut..kami tanya tarikh saja.

27/11/2015, 04:19 - ‪+60 16-699 2845‬: Soal sampai berulang3‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:19 - ‪+60 16-699 2845‬: Klu Tidak ada JAWAPAN senyap je la...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:19 - Fandito'merah: Kalau kamu jawap kami tak xkan berulang banyak kali.

27/11/2015, 04:20 - ‪+60 16-699 2845‬: Cerita bab lain la‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:20 - ‪+60 16-699 2845‬: Klu aku tidak jawab jng marah la‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:21 - ‪+60 16-699 2845‬: Utk apa aku jawab‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:21 - Fandito'merah: Mana boleh macam tu..kami nak tahu siapa yg tabur fitnah trlbih dahulu..

27/11/2015, 04:21 - ‪+60 16-699 2845‬: Kan jamrus dah ckp‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:22 - ‪+60 16-699 2845‬: Kenapa timbul sapa dulu pulak ni‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:23 - ‪+60 16-699 2845‬: Fitnah ape pulak ni‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:23 - Fandito'merah: Ko kena jawap benda ini..sbb kami nak tahu jawapan pasal tarikh tu..siapa yg menipu siapa yg berkata benar.

27/11/2015, 04:24 - ‪+60 16-699 2845‬: Balik2 👆‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:25 - Fandito'merah: Kami masih tunggu jawpan pasal tarikh kamu jumpa jamrus..

27/11/2015, 04:26 - ‪+60 16-699 2845‬: Utk apa‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:26 - Fandito'merah: Utk kebenaran.

27/11/2015, 04:27 - ‪+60 16-699 2845‬: Nak mehukum‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:27 - Fandito'merah: Kamu kata jamrus menfitnah kamu tapi sekarang ni pada tahun 1983 kamu dimana dan pada tahun 1986 jamrus dimana..sedangkan kamu telah berjumpa jamrus pada tahun 1990..sekarang siapa menfitnah siapa..berkata benar lah kamu..

27/11/2015, 04:28 - Fandito'merah: Kami manusia bukan hak kami menghukum..kami semua mahukan kebenaran saja..harap maklum..

27/11/2015, 04:28 - ‪+60 16-699 2845‬: Itu kira nak mehukum‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:28 - ‪+60 16-699 2845‬: Itu ja‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:29 - Fandito'merah: Ada kami ckp kami nak menghukum ke..kami cuma tnya tarikh tu saja.. faham ke tak pertanyaan kami ni.

27/11/2015, 04:30 - Fandito'merah: Susah ke nak berkata ya ke tidak

27/11/2015, 04:30 - ‪+60 16-699 2845‬: Ko faham dak ape yg ko tulis‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:31 - ‪+60 16-699 2845‬: Ni soalan hakim kpd persalah‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:31 - Fandito'merah: Aku faham..skrg ni ko faham ke tidak..apa yg kami tnyakan pasal tarikh tu.

27/11/2015, 04:31 - ‪+60 16-699 2845‬: Itu bahasa mahkamah‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:32 - Fandito'merah: Tggu sekejap..
Kamu kata jamrus menfitnah kamu tapi sekarang ni pada tahun 1983 kamu dimana dan pada tahun 1986 jamrus dimana..sedangkan kamu telah berjumpa jamrus pada tahun 1990..sekarang siapa menfitnah siapa..berkata benar lah kamu..

27/11/2015, 04:38 - ‪+60 16-699 2845‬: @ polis soal persalah‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:40 - ‪+60 16-699 2845‬: Abis ko d mana...masa tu...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:40 - Fandito'merah: Kami cuma tanya pasal tarikh tu saja..apa pulak keluar cerita polis dgn mahkamah semua ni..kita bukan dduk dlm mahkamah.

27/11/2015, 04:41 - ‪+60 16-699 2845‬: Yg sebenarnya ko tidak faham aku tulis apa...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:42 - ‪+60 16-699 2845‬: Kan aku ckp itu bahasa mahkamah...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:43 - ‪+60 16-699 2845‬: Bukan duduk dlm mahkamah‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:43 - Fandito'merah: Sekarang ni kami yg tanya rodzi bin ismail..kamu kata kamu lebih tahu dari jamrus..jadi kami nak tahu kebenaran tarikh tu.

27/11/2015, 04:43 - Fandito'merah: Sekarang ni siapa yg x faham..

27/11/2015, 04:44 - ‪+60 16-699 2845‬: Kan kata utk apa‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:44 - ‪+60 16-699 2845‬: Cuma benar @ salah‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:44 - Fandito'merah: Kamu kata jamrus menfitnah kamu tapi sekarang ni pada tahun 1983 kamu dimana dan pada tahun 1986 jamrus dimana..sedangkan kamu telah berjumpa jamrus pada tahun 1990..sekarang siapa menfitnah siapa..berkata benar lah kamu..

27/11/2015, 04:45 - ‪+60 16-699 2845‬: Ada ka kami menfitnah jamrus...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:46 - ‪+60 16-699 2845‬: Klu ada fitnah yg mcm mana...??‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:46 - ‪+60 16-699 2845‬: Bila tarikhnya‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:47 - ‪+60 16-699 2845‬: D mana fitnah itu belaku‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:47 - ‪+60 16-699 2845‬: Brp org masa tu‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:48 - Fandito'merah: Kami tak suka ckp berdolak balik..kami mahukan jawapan ya ke tidak pasal tarikh tu.

27/11/2015, 04:49 - ‪+60 16-699 2845‬: Ko jawab dulu..soalan aku‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:50 - Fandito'merah: Kamu patut jawap soalan kami terlebih dahulu..

27/11/2015, 04:51 - ‪+60 16-699 2845‬: Kan ko juga kata sapa fitnah sapa...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:52 - ‪+60 16-699 2845‬: Jadi jika kami ada menfitnah beri la tahu‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:52 - ‪+60 16-699 2845‬: Klu ada fitnah yg mcm mana...??‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:52 - ‪+60 16-699 2845‬: Bila tarikhnya‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:52 - ‪+60 16-699 2845‬: D mana fitnah itu belaku‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:52 - ‪+60 16-699 2845‬: Brp org masa tu‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:53 - Fandito'merah: Takkan ko dah lupa apa yg dah ko ckpkan..

27/11/2015, 04:54 - ‪+60 16-699 2845‬: Ko ckp je‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:55 - ‪+60 16-699 2845‬: Tidak pernah‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:57 - Fandito'merah: Skrg ni kami semua x nak dengar apa2 cerita..yg kami mahu 
jawapan pasal tarikh tu saja..ya ke tidak.

27/11/2015, 04:59 - ‪+60 16-699 2845‬: Mungkin tidak mungkin ya....‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:59 - ‪+60 16-699 2845‬: Ssbab aku lupa‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 04:59 - Fandito'merah: Apa pun yg kamu cakap kami tetap mahukan jawapan pasal tarikh tu..saja

27/11/2015, 05:00 - ‪+60 16-699 2845‬: Tu kat atas tu‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:00 - ‪+60 16-699 2845‬: Aku memang tidak ingat...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:01 - Fandito'merah: Mustahil kamu lupa..sedangkan kamu berkata kamu lebih tahu dari jamrus..macam mana kamu boleh lupa tarikh..

27/11/2015, 05:01 - ‪+60 16-699 2845‬: Lbh kurang 30 thn mana nak ingat...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:01 - Fandito'merah: Mustahil kamu lupa..

27/11/2015, 05:01 - ‪+60 16-699 2845‬: Lebih tau pasal apa‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:03 - ‪+60 16-699 2845‬: K dkt menara mppj yg ada aku n hisham..kemudian jamrus dtg‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:03 - Fandito'merah: Bila dan tahun berapa tarikh tu..

27/11/2015, 05:03 - ‪+60 16-699 2845‬: K aku cerita hasrat aku pd jamrus‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:04 - Fandito'merah: Bila

27/11/2015, 05:04 - ‪+60 16-699 2845‬: N jamrus kata tak pa dia tulis Surat antaq pd sesiapa yg berkenaan‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Yg tau hasrat aku jamrus‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:05 - Fandito'merah: Bila masa tu..tarikhnya

27/11/2015, 05:06 - Fandito'merah: Tau..tarikh tu bila..kamu faham x.

27/11/2015, 05:06 - ‪+60 16-699 2845‬: Hanya aku dah jamrus saja org lain tidak tau sampai la ni‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:06 - ‪+60 16-699 2845‬: Nak mendaulatkan islam kembali...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:07 - Fandito'merah: Tak kisah apa pun hasrat di hati kamu tu..kami cuma nak tahu tarikh tu tahun berapa.

27/11/2015, 05:07 - ‪+60 16-699 2845‬: K tahun 92‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:09 - ‪+60 16-699 2845‬: Dan lps pilihanraya tu aku tidak pasti bila pilihan raya tu‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:16 - Fandito'merah: Assallammuallaikum wrwt

BISMILLAH
DENGAN NAMA ALLAH

TAHUN 1980
MAHATHIR MOHAMMAD MULA MENGUNAKAN SATU DASAR..

DITAHUN YG SAMA 1980
RAIS YATIM MELANTIK DATO UNDANG LUAK JELEBU

MUSA WAHAD MEMECAT SEMUA DATO LEMBAGA ADAT JELEBU

TAHUN 1982
MUSA WAHAD MEMECAT WARIS IMAM PERANG JELEBU..WARIS MEMPERANG..

BANTAHAN DIBUAT DI BALAI POLIS JELEBU OLIH SEMUA WARIS MEMPERANG..
( Saya tidak tahu Sahabat RODZI ada hadir atau tidak )..

TAHUN 1983 ULANGTAHUN PERTAMA PERTABALAN UNDANG JELEBU
Raja Iblis MEMOHON meminta jadi RAJA DUNIA..
( Hamba tidak tahu adakah saudara RODZI juga ada ketika itu )
HAMBA MENJELASKAN MINTA PADA RAJA RAJA MELAYU DAN DATO UNDANG NAN EMPAT..

MAKA PAWANG MAHATHIR ADA ENAM ORANG..( Hamba juga tidak tahu adakah sahabat RODZI kenal.dan tahu PAWANG PAWANG YANG ENAM ITU )..

1986 ULANGTAHUN PERTABALAN DATO UNDANG JELEBU..
( untuk.makluman dlm group itu ada pihak berkepentingan dan pihak berkuasa menilainya ) 

DiBALAI PENGHADAPAN 
IBLIS MENYAMAR DALAM DIRI RAZAK MANSUR EXCO KERAJAAN NEGERI SEMBILAN SEKARANG..

JIKA HAMBA MEMBUNUH DENGAN LEMBING DAN BENDERANG TERHADAP RAZAK.MANSUR..MAKA CERITA INI BERAKHIR DENGAN HAMBA DI TALI GANTUNG.

APAKAH SAHABAT RODZI TAHU AKAN CERITA INI...DIMANA HAMBA HANYA BERTEMU DENGAN SAHABAT RODZI TAHUN 1990..

MAKA BILA SEMUA LEMBAGA ASAL DI BUANG...

WARIS IMAM PERANG DI PECAT

RAJA IBLIS
PUAK PENENTANG
PUAK PENDURHAKA

MENDAPAT ISYARAT DARI PAWANG PAWANG MAHATHIR DAN MALAIKAT ASAL PENGIRING NABI ALLAH ADAM A.S..

UNTUK MENUMBANGKAN KERAJAAN NABI ALLAH ADAM A.S..

TAHUN 1988 UMNO LAMA DIBUBARKAN

MAKA HILANG MELAYU DI DUNIA..

RAJA IBLIS MENGERAKKAN BALATENTERA NYA..

1989 UMNO BARU DI TUBUHKAN

PERTEMPURAN BESAR BERLAKU

SAHABAT RODZI
SAHABAT HISYAM
SAHABAT MOKHTAR
SAHABAT RAZALI

ADA DIMANA TAHUN 1989 INI KETIKA ITU HAMBA DI TANGKAP OLIH PIHAK PDRM DAN DI HANTAR KE HOSPITAL SEREMBAN IPJ

MAKA SIAPA PEMGIRING ASAL YANG TURUN BERSAMA NABI ALLAH ADAM A.S ITU YG MENENTANG DAN MENDURHAKA..

PERINTAH AL MARHUM.PAWANG MUBIN KAMU TURUN DARI JELEBU DAN CARI SEMULA PENGIRING NAN EMPAT ITU..

MAKA HAMBA BERKERJA DI MENARA MPPJ 1990 HINGGA 1994 DAM BERHENTI SERTA DI GANTI OLIH SAHABAT RAZALI..

SIAPAKAH YANG MENAIKKAN.MEREKA EMPAT SAHABAT

ALMARHUM PAWANG MUBIN BIN UJANG DATO PAWANG DIRAJA IMAM PERANG JELEBU..

MAKA SAHABAT RODZI MENGATAKAN BELIAU LEBIH DULU DARI HAMBA..

BUKAN UNTUK MEMBELI DIRI..TETAPI UNTUK PENERANGAN CERITA SEBENAR..

MAKA
8 LEMBAGA BESAR
4 TIANG BALAI
4 PEMGIRING

DILETAKKAN DALAM SATU GROUP WHATSAPP..

Waallaikummussallam wrwt..

27/11/2015, 05:20 - Fandito'merah: Ini whatapps terdahulu dalam group Haa
Maka saksi bersaksi rodzi bin ismail bertemu jamrus pada tahun 1992..kata rodzi bin ismail..maka saksi bersaksi sekilan yang ada di atas muka bumi Allah swt ini.

27/11/2015, 05:21 - ‪+60 16-699 2845‬: K kena faham hasrat sy itu belaku pd tahun 92..‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:21 - ‪+60 16-699 2845‬: Bukan jumpa jamrus‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:22 - ‪+60 16-699 2845‬: Tahu kerana salah laku tesebut...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:30 - ‪+60 16-699 2845‬: Kami tidak tahu hal2 d atas yg ko coppy tu...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:31 - ‪+60 16-699 2845‬: Tapi kami bantu jamrus sampai suratnya yg terakhir...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:32 - ‪+60 16-699 2845‬: Adakah kami ini iblis @ aku ini iblis...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:33 - ‪+60 16-699 2845‬: Dan waris melaka turun utk membantu‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:33 - ‪+60 16-699 2845‬: Adakah kami juga iblis....??‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 05:34 - ‪+60 16-699 2845‬: Allah swt maha mengetahui itu semua...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Tidak tergerak satu2 perkara dgn izinnya...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: K skrg ni jawatan undang masih lum ada penyandang...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Silakan lobby utk jawatan tu...pd sapa yg berkenaan...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015,06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Jng salah menyalah sesiapa...jln tugas pd sapa yg berkenaan...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Kerana kami nak menbantu la jamrus d datangkan ke menara mppj...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Dan sama2 mengadap pawang mubin...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Tapi apakan daya Allah swt tidak menizinkannya...ada hikmahnya...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Kita merancang Allah swt menentukan...‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Kita merancang Allah swt juga merancang‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Allah swt maha mengetahui apa yg kita rancangkan‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 06:05 - ‪+60 16-699 2845‬: Kenapa kita nak mempersoalkan rancangan Allah swt‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 08:53 - nordinsetia: Bismillahi dakwa apa yg dalam batang tubuh rodzi bin ismail bahawa urusan ini bermula dari rodzi adalah tidak benar  kerana pengakuan dalam batang tubuh rodzi bin ismail mengatakan bahawa. rodzi bin ismail bertemu jamrus pada tahun 1992 hasil soal siasatan .penceritaan ini bermula tahun 1980.  Maka saksi bersaksi kami bahawa dakwaan rodzi tidak benar dan mohon PENGADILAN SEKELIAN ALAM  diadakan

27/11/2015, 08:57 - ‪........ 64‬: Bismillahi dakwa apa yg dalam batang tubuh rodzi bin ismail bahawa urusan ini bermula dari rodzi adalah tidak benar  kerana pengakuan dalam batang tubuh rodzi bin ismail mengatakan bahawa. rodzi bin ismail bertemu jamrus pada tahun 1992 hasil soal siasatan .penceritaan ini bermula tahun 1980.  Maka saksi bersaksi kami bahawa dakwaan rodzi tidak benar dan mohon PENGADILAN SEKELIAN ALAM  diadakan‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 09:00 -...........97‬: Bismillahi dakwa apa yg dalam batang tubuh rodzi bin ismail bahawa urusan ini bermula dari rodzi adalah tidak benar  kerana pengakuan dalam batang tubuh rodzi bin ismail mengatakan bahawa. rodzi bin ismail bertemu jamrus pada tahun 1992 hasil soal siasatan .penceritaan ini bermula tahun 1980.  Maka saksi bersaksi kami bahawa dakwaan rodzi tidak benar dan mohon PENGADILAN SEKELIAN ALAM  diadakan‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27/11/2015, 09:03 - datorphulu: Bismillahi dakwa apa yg dalam batang tubuh rodzi bin ismail bahawa urusan ini bermula dari rodzi adalah tidak benar  kerana pengakuan dalam batang tubuh rodzi bin ismail mengatakan bahawa. rodzi bin ismail bertemu jamrus pada tahun 1992 hasil soal siasatan .penceritaan ini bermula tahun 1980.  Maka saksi bersaksi kami bahawa dakwaan rodzi tidak benar dan mohon PENGADILAN SEKELIAN ALAM  diadakan

27/11/2015, 09:21 - Jas Salleh: BISMILLAHI
ALLAH HU AKBAR 
YAA MALIKUL MALIK
YAA HAKAMU
YAA HAKIIMU
YAA ÃDLU
YAA HASIIBU 
NUUN
DEMI KALAM & APA YG MEREKA TULISKAN
BI'IZNILLAH HU TA'ALA 
KAMI CATATKAN SAKSI BERSAKSI SEKELIAN DLTBB DI ATAS TERHADAP:-

1. DAKWAAN PALSU DALAM PENGAKUAN DRP YG DALAM BTG TUBUH RODZI BIN ISMAIL MENGATAKAN URUSAN INI BUKAN BERMULA DRP TUKANG TULIS@JAMRUS

2. MELALUI SOAL SIASAT KE ATAS RODZI BIN ISMAIL, TERNYATA RODZI BIN ISMAIL BERJUMPA TUKANG TULIS@JAMRUS DI MENARA MPPJ PADA TAHUN 1992; SEDANGKAN URUSAN INI SUDAH BERMULA DI BAWA TUKANG TULIS@JAMRUS SEJAK 1980

MAKA JABATAN PENULISAN MEMBAWA KE MAHKAMAH TIMBANG TARA BAGI PENGADILAN KE ATAS BATANG TUBUH RODZI BIN ISMAIL.DAN YG DALAM BATANG TUBUH RODZI BIN ISMAIL DI ATAS PERKARA-PERKARA YANG TELAH KAMI CATATKAN AWAL SEBELUM INI.

SESUNGGUHNYA ALLAH  HU SUBAHA WA TAALA JUA YG BERHAQ MENGHUKUM.
walaikumussalam warrahmatullahi wa barakatuh

28/11/2015, 09:45 - tuanku nenda: Assallamuallaikum wrwt
BISMILLAH
DENGAN NAMA ALLAH

Saya maseh menunggu jwpan utk dimasukkan semula dlm whatsapp group HAA

LAM ALLIF...HAA

CUCUNDA KIDAN
Pengawal Matahari

SAHABAT WAHUB
Pembantu KANAN AYAHLONG

BAHAWA PENDAKWAAN TERHADAP IBLIS YANG ADA DALAM BATANG TUBUH BADAN ROH BAGI NAMA YANG DIBERI MENGIKUT NAMA IC KAD PENGENALAN MANUSIA HIDUP HARI INI..DI DALAM.BATANG TUBUH ITU

SIAPA JASAD KAMU
SIAPA ROH KAMU
SIAPA LEMBAGA KAMU
SIAPA BATHIN KAMU

PENDAKWAAN AKAN DI MAJUKA OLIH MATA MATA YANG MEMANDANG DENGAN 4 MALAIKAT YANG MENJAGA BATANG TUBUH ORANG KENA TUDUH..OKT
MALAIKAT RAKID
MALAIKAT ATID
MALAIKAT NUNGKAR
MALAIKAT NANGKIR

SEMUA SEJARAH KEHIDUPAN NYA DARI AWAL ZAMAN MULA DI BENTANG KEMBALI

ATAS KONTRAK KEHIDUPAN YANG KENA TUDUH DENGAN ALLAH SWT PERJANJIAN KITAB LOH MAHFUS PERJANJIAN ORANG KENA TUDUH OKT DIBUKA DAN DIDAKWA OLIH

JABATAN PENULISAN

DALAM

MAHKAMAH TIMBANG TARA

KUASA MENGHUKUM HAQ ALLAH SWT

MANA YG TELAH DI MASUKKAN DI DALAM WHATSAPP GROUP HAA MAKA IANYA KELUAR MAKA PERANGKAP HADLAJU DI PASANG OLIH WALI TIGA

UNTUK MEMERANGKAP RAJA IBLIS PUAK PENENTANG DAN PUAK PENDURHAKA ATAU BATANG TUBUH YG KELUAR WHATSAPP GRUOP HAA ITU ADALAH SEORANG PENGIKUT IBLIS ATAS ADA LAH MATA MATA IBLIS

SEKETUL DARAH HITAM YANG TERLEKAT DI HATI TEMPAT IBLIS BERTEDUH

KUASA MENGHUKUM HAQ ALLAH SWT

MAKA JAWAPAN DARIPADA

KIDAN

WAHUB

DIMINTA BAGI MEWAKILI KERAJAAN DEWA DAN KERAJAAN JIN

JIKA SEMUA TIDAK BERKERJASAMA DAN DIMAKLUMKAN KEPADA ALLAH SUBHANAHU WATAALLA BAHAWA PUAK DEWA DAN PUAK JIN JUGA MENDURHAKA

RAYUAN TERUS GULUNGAN MANUSIA ROH ROHANI INSANI BAHAWA 

TIADA PERLU ADA BUMI DUNIA INI LAGI DAN PERLU DI LETUP KAN SE PENUH NYA DAN PERHIMPUNAN PADANG MASYAR DIADAKAN

Waallaikummussallam wrwt

28/11/2015, 10:50 - Jas Salleh: Bismillahi
ambe mohon bertanya utk kefahaman ... 
👆🏽👆🏽👆🏽 itu adalah wasap drp Kidan?

28/11/2015, 11:42 - tuanku nenda: Assallammuallaikum wrwt
BISMILLAH
DENGAN NAMA ALLAH

Adapun WHATSAPP GROUP HAA memanggil semua pihak

MANUSIA GULUNGAN DEWA
MANUSIA GULUNGAN JIN

Untuk menduduki PARA JURI PARA JURI..

Dimaklumkan..

Wassallammuallaikum wrwt..

28/11/2015, 12:06 - Jas Salleh: BISMILLAHI
28/11/2015, 12:06 - Jas Salleh: BISMILLAHI
28/11/2015, 12:08 - Jas Salleh: BISMILLAHI 
ALLAH HU AKBAR
ALLAH HU AKBAR
ALLAH HU AKBAR 
QOF SHOD NUUN 
DEMI KALAM & APA YG MEREKA TULISKAN 

AMBE CATATKAN & PERSAKSIKAN APA YG DISAMPAIKAN OLEH TUKANG TULIS@JAMRUS DIA ATAS, 

AMBIL PERHATIAN SERIUS AKAN PERKARA ITU

/..bersambung 

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...