Ahad, 5 Julai 2015

AKHIRNYA WSJ & CNBC MENGAKU DI BAYAR UNTUK MEMFITNAH NAJIB.


BISMILLAHI ALLAHU AKBAR 

Ambe tak terkejut dan sudah menjangkakan Najib akan di desak dan di tekan tubi bertalu-talu oleh puak Pengadu domba. Sudah lama ambe mengesan Gerakan Anti Najib sejak beliau menjadi Timbalan Perdana Menteri lagi. 

Sememangnya, ambe dapati wujud suatu Fitnah Terancang ke atas Najib sejak arwah Tun M meletak jawatan. Pada setiap masa arwah Tun M tetap mahu mendominasi Politik Negara. Alatnya yang paling ampuh dan efektif ialah arwah Anwar Ibrahim. Tapi arwah Tun M memang pandai Bersilat Dalam Gelanggang Politik. 

Salah satu kaedah beliau ialah menggunakan proksi-proksi lain untuk buat kerja-kerja kotor & jahat. Kemudian beliau akan isyithar diri sebagai Adiwira Penyelamat,

Sejak timbulnya kes pembunuhan Altantuya, Najib mula di serang dan di bunuh karekternya. Pada masa Najib menjadi PM, 'Goodwill' nya sebagai PM sudah merosot sehingga 40%. Dalam keadaan & situasi itu, para pengadu domba mencongak laluan mudah untuk menyingkirkan Najib bila tiba waktu yang mereka mahukan. 

Bagi memastikan Agenda mereka berjaya, para pengadu domba mengelilingi Najib dari semua sudut. Memberikan lapuran-laporan palsu dan tak benar mengenai sokongan rakyat. Memberikan pelan-pelan strategi & pelan tindakan yang pada congakan & dugaan mereka akan lebih membawa parah kepada Najib supaya mudah di tekan meletak jawatan. 

Pada masa yang sama, para pengadu domba memastikan agar BN terus berkuasa tapi menjadi sebuah kerajaan minoriti.Meletakkan BN sebagai kerajaan minoriti akan memudahkan pengadu domba meletakan semua kesalahan dan beban kekalahan kepada Najib. Pada pengadu domba ini memudahkan mereka menekan Najib meletak jawatan. 

Kenapa pengadu-domba memilih Najib sebagai Bidak Percaturan Kuasa ? 

Kerana pengadu domba amat mengenali semua kekuatan dan kelemahan Najib. Mereka sedar & tahu Najib seorang Politikus Gentleman. Dan setail politik Najib yang 'Menjaga Hati' semua pihak merupakan kelebihan buat pengadu domba. 

Sebaik sahaja keputusan PRU 13 diketahui , pengadu domba mula mempersalahkan semua 'Penasihat-penasihat' Najib. Dan kini, ramai penasihat-penasihat Najib menemui kematian dengan cara yang amat misterius seorang demi seorang. Bermula dari arwah TS J.J. 

Bukan itu sahaja, arwah Tun M pun mula membangkitkan kata-kata tuduhan kepada akar umbi UMNO sebagai bodoh dan macam-macam lagi. Akhirnya, Najib pun turut terlepas cakap, 'Bloger Bangang'. Ini semua adalah reaksi-reaksi yang para pengadu domba mahukan. 

Pengadu domba tahu Najib tak akan menghukum penentang-penentangnya disebabkan BN diletakkan dalam kondisi Kerajaan Minoriti oleh pengadu domba sendiri. Namun begitu Najib pernah memecat seorang pegawainya yang mengeluarkan kenyataan , "Pendatang".

Najib juga di pujuk halus untuk mempercayai bahawa pemansuhan ISA adalah cara terbaik mengembalikan keyakinan dan sokongan rakyat kepada BN. 

Pengadu domba juga merancang agar Najib sentiasa diberikan suatu gambaran sebagai PM yang lemah dan mengikut kehendak pembangkang. Tak mesra Melayu dan hanya mementingkan tim penasihat konsultannya.

Bagi menangani penyokong-penyokong Najib, pengadu domba menggunakan tektik & teknik 'Keletihan'. Yakni, melakukan serangan ofensif bertali-arus terhadap Najib. Di samping berusaha untuk melemahkan keyakinan para penyokongnya. 

Pengadu domba telah lama membina persepsi negatif terhadap Najib. Samada Najib sedar atau tidak, itu ambe tak tau lah. Yang ambe tahu & kenalpasti, Najib tak mudah patah semangat sepertimana congakan puak pengadu domba. 

Bilamana fitnah Pembunuhan Altantuya akhirnya menemui kegagalan, maka pengadu domba mula menyerang hebat polisi-polisi Najib. Ianya diberikan gambaran negatif. Ini bagi membangkitkan ketidakpuashati di kalangan akar umbi dan penyokong-penyokong Najib serta BN. 

Pengadu domba menggunakan segala usaha dan kaedah saikologi serta perang saraf bagi memastikaan Fitnah Terancang mereka berjaya. Apakan daya, dah namanya manusia. 

Manusia hanya boleh merancang tapi tak diberikuasa untuk menentukan keputusan perancangan mereka. Itulah yang berlaku ke atas mereka. Pengadu domba melakukan tipu daya dalam negeri. Sebenarnya, mereka menipu diri sendiri tapi mereka tak sedar. 

Fasa terakhir pengadu domba ialah bilamana arwah Tun M masuk gelanggang. Malangnya, congakan pengadu domba tak berapa menjadi. Kerana tiba-tiba masih muncul spesis RONIN yang tidak menyokong agenda mereka dan mempertahankan Najib. 

Spesis RONIN memang sukar untuk di bunuh kerana mereka membawa TIADA AGENDA. Mereka sukar di ramal. Mereka sukar untuk di kawal. Mereka sukar untuk di bunuh dengan apa cara sekalipun. 

Fitnah-mehnah terhadap Najib memang bersifat amat jahat dan curang. Sekarang ini, pengadu domba dapati mereka menemui Jalan Buntu dan misi mereka semakin menemui kegagalan. Bagi menyelamatkan saki-baki maruah mereka yang masih tersisa, mereka akan berkata, " Kami buat in semua agar semua fitnah-mehnah ke atas Najib ditangani awal. Kami nak selamatkan Najib sebenarnya". Hanya orang yang otak mereka berada di lutut sahaja akan mempercayai alasan-alasan berkenaan. 

Pengadu domba tak akan berhenti begitu sahaja, Mereka tetap meneruskan kerja-kerja jahat mereka. Tak mustahil mereka akan sabotaj PRU 14 nanti. Tapi mereka merancang, Allah Hu Ta'ala jua yang menentukan. 

Pada ramalan ambe, puak pengadu domba hanya mampu bertahan dalam tiga bulan sahaja. Selepas itu mereka akan berantakan sesama sendiri dan bertelingkah sesama sendiri sehingga mereka hancur lebur. 

Begitulah dengan segala memusang yang ada dan anai-anai yang ada. Mereka tak mampu bertahan lama dengan fitnah-mehnah mereka yang lemah.


4 ulasan:

jgn jadi bodoh!!! berkata...

ramalan ambe kepala hotak..

jgn jadi bodoh!!! berkata...

ramalan ambe kepala hotak..

Jas Salleh berkata...

komen takde pala otak kesian kamu masih mencari di mana kah kepala kamu, otak kamu, akal dah konfem di makan zombi2 dapigs. Sekian terimakasih.

Agus berkata...

Agenda antarbangsa untuk menghancur teras Islam di Malysia sejak dari peristiwa MH370 hingga sekarang. Bersatulah wahai Umat janganlah berpecah belah. Pertahankan apa yg kita ada sedikit ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...