Isnin, 12 Januari 2015

POLITIK DAPIGS MEMANG CELAKA LAKNAT & SEMAKIN ANTI MELAYU, ANTI ISLAM & ANTI MALAYSIA.

Bila sebut dapigs ni, ramai menjadi semakin mual dan termuntah.
Bukan apa, dapigs bawa politik kebencian dan pecah belah.
Dapigs semakin berani kacau dan mempertikaikan hak-hak Melayu .
Semakin berani menyebarkan fahaman komunisma dan memesongkan akidah anak-anak muda/mudi Melayu Islam.

dapigs menjadi berani buat begitu sebab ada malaon-malaon dari bangsa Melayu sendiri beri sokongan kepada tindakan dapigs berkenaan.
Malaon-malaon berkenaan memang celaka dan laknat.
Kebodohan paling nyata malaon-malaon celaka dan laknat tu kerana menyokong dapigs sebab bencikan UMNO. 

Kalau iyer pun bencikan sangat UMNO, nak buat apa sapot dapigs yang bencikan Melayu, bencikan Islam dan bencikan Malaysia?
Tak ke sewel pala otak namanya tu. 

Yang terhegeh-hegeh sokong puak dapigs kenapa? Tak malu ke?
dapigs bukan respek pun malaon-malaon itu.
yang mengaut keuntungan daripada kebencian politikal terhadap UMNO ialah pepuak dapigs yang celaka dan laknat.
Apa jasa dapigs celaka laknat kepada Melayu dan Islam pun di Malaysia selama ini?

Malaon-malaon tu tak sedor diri diperalatkan oleh puak-puak cauvinis dapigs. 
dalam dapigs pun malaon-malaon itu tak bertempat dan tidak menguasai dapigs.
Rugi je menyokong dapigs.
Takde apa-apa manapaat pun nak sokong dapigs.

Samalah juga bila membenci sangat umno. 
Apa pekdah membenci UMNO?
Mana ada pekdah apa-apa pun.
UMNO tak layak di benci.
Tapi dapigs memang layak dijauhi kerana dapigs amat membenci dan memusuhi Melayu, Islam dan Malaysia.
Melayu tak perlukan dapigs atau pkr atau puak-puak pelampau agama dan anarkis dalam Pakatan Komunis.
Melayu itu sendiri menjadi cemburuan dapigs.
Nak buat apa mengikuti dan patuh kepada ajaran-ajaran dapigs dan pkr?
Dapigs dan pkr sendiri pun tak tau apa ke mana mereka nak pergi kecuali ke neraka jahanam. 

Puak dapigs dan pkr mana ada wawasan utk semua rakyat Malaysia.
Yang dapigs dan pkr ada cuma wawasan untuk menjahanamkan rakyat Malaysia ada ler.
Sebab itu lah dapigs dan pkr bawa Politik Kebencian Melampau-lampau.
Politik sombong, bongok , angkuh dan ingkar. 
Dapigs dan PKR cuma tahu sebarkan pelbagai jenis dan bentuk sentimen kebencian di kalangan rakyat.
Dapigs dan PKR mahu rakyat membenci negara sendiri, membenci hak-hak Melayu dan membenci Islam. 

Kesimpulannya, adakah anda mahu diperbodohkan dan diperalatkan oleh puak dapigs dan pkr dan terjerumus dalam budaya kebencian mereka?
Hari ini, dapigs dan pkr membenci melampau-lampau umno.
Esok lusa, dapigs dan pkr akan membenci anda semua bila anda tak mengundi mereka.
Dan kebencian itu pun sudah mulai nampak semakin jelas!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...