Khamis, 1 Januari 2015

2015 - BANJIR, KAMSEN BALAK HANYUT, HARGA MINYAK TURUN & KEJAHATAN POLITIK DAP ANTI NEGARA.

Bismillah‬‬‬‬‬‬‬
لا اله الا الله الملك الحق المبين محمد رسول الله الصادق الوعدالإ مبن
Salamun ‘Alaikum 

TAHUN 2015 - ok dah masuk 2015, tinggal lagi tiga tahun nak PRU 14. Pada kali ini diharapkan semua rakyat Malaysia jangan percaya lagi propaganda bongok puak PR pengkianat Rakyat pemakan kamsen Balak Hanyut. Seburuk-buruk BN yang digambarkan puak macai tukang pitenah takde hati perot puak PR Pengkianat Rakyat pemakan kamsen Balak Hanyut pun, BN terbukti terlebih baik daripada puak PR Pengkianat Rakyat pemakan kamsen Balak Hanyut. 

Tahun 2014, ditutup dengan satu peringatan keras daripada Allah Hu Ta'ala kepada puak Politikus Malaysia yang tak reti nak bersyukur dan sentiasa ego. Segala kemusnahan dan kebinasaan yang berlaku ke atas rakyat dalam bencana alam adalah hasil dan kesan terus daripada perbuatan kianat dan ego puak Politikus sendiri. Rakyat pun terkena kerana rakyat pun terlibat dengan perbuatan-perbuatan politikus. Jangan salahkan Allah Hu Ta'ala.   

Sepanjang tahun 2014, kita menyaksikan betapa puak PR pengkianat rakyat pemakan kamsen Balak Hanyut, membuat propaganda anti Islam dan anti Melayu tanpa henti. Puak PR pengkianat rakyat pemakan kamsen Balak Hanyut memaki hamun dan mencerca dengan penuh biadap melampau ke atas Melayu dan Islam sesuka hati mereka.

Puak penasihat pentadbiran Najib yang terdiri daripada golongan aliran Liberal pula (graduan Oxford & Cambridge, Konsultan & Perunding) mendiamkan diri dan tidak bertindak ke atas perbuatan-perbuatan melampau tersebut. Ini kerana mereka sengkongkol dengan puak PR pengkianat rakyat pemakan kamsen Balak Hanyut. Kelompok penasihat Najib berkenaan menjadikan Najib sebagai sasaran mudah puak PR Pengkianat Rakyat pemakan kamsen Balak Hanyut. Namun begitu, puak PR pengkianat Rakyat berjuta kali ganda lebih teruk daripada puak penasihat liberal demokrat Najib. 

Semua Melayu tahu, perbuatan berkenaan dilakukan oleh puak pelampau agama dan pelampau perkauman dari kelompok warganegara Malaysia berketurunan cina dan tamilar serta kristian seperti Pakiam, Teresa Kok, Elizabeth wong, Tony Pua , Xavier dan ramai lagi. Termasuklah kelompok murtadiin, pengamal LGBTX di kalangan orang klon-klon Melayu yang sudah hilang jatidiri kemelayuan mereka. 

Perkara itu tidak boleh dibiarkan berlarutan dan berpanjangan. Ianya akan berhenti sendiri bila majoriti Melayu bangkit dan menentang golongan-golongan pelampau tersebut. 

Sekarang harga minyak di pam diturun sebanyak 30 sen seliter. Namun kelompok peniaga kiasu masih belum menurunkan harga barangan. Malah akan beri alasan bahawa barang yang mereka jual adalah 'Stok Lama'. Kelompok Lintah Darat ini akan beri bermacam-macam alasan untuk terus menghisap darah orang Melayu. Kemudian mereka akan menyalak bagai anjing kelaparan lagi ke atas BN yang diterajui oleh UMNO BARU. 

Puak DAP adalah pengganas komunis yang amat anti negara, anti Melayu dan anti Islam. Malangnya, ramai pengundi Cina terpengaruh dengan dakyah komunis dap. Kita hairan dengan pengundi Cina yang rata-rata seperti tiada tahu berfikir sendiri dan menilai dengan baik. Mereka masih mengamalkan budaya keterasingan dan sosio-budaya pemisahan. Kecuali keturunan Baba dan Nyonya. 

Ini ditambah buruk dengan peel pentingkan diri segelintir pemimpin Melayu yang tak reti bahasa. Yang mengaut kekayaan dan keuntungan melalui kerjaya politik tanpa batasan dan had. Tanpa mempedulikan untung nasib masadepan Melayu dan Islam itu sendiri. 

Oleh itu, selaku Melayu yang dikurniakan Allah Hu Ta'ala, Tanah Melayu ini (kecik je bukan beso sangat pun) tapi menjadi rebutan manusia berhati iblis bersifat kebinatangan, kita perlu BANGKIT dan MENYATAKAN kepada puak berkenaan bahawa CUKUP, CUKUP SUDAH !

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...