Ahad, 21 Disember 2014

SEMUA POLITIKUS & KOPARAT JANGAN PERLECEH & PANDANG RENDAH KEPADA MELAYU & ISLAM

‪‎Bismillah‬
لا اله الا الله الملك الحق المبين محمد رسول الله الصادق الوعدالإ مبن
Salamun 'Alaikum 


Sejak anwar ibrahim si peliwat tua bernama KETUM dikeluarkan dari penjara, beliau bukan saja menyerang UMNO/BN tapi turut menyerang Hak-hak Melayu dan ISLAM. Bahkah, sesama dalam UMNO lagi, peliwat gay tua tu selama 17 tahun (1982-1997) dok menipu dan sakau semua peruntukan Melayu untuk dirinya dan keroninya. Kini nak Bajet Suci konon. 

Puak malaon dap memang ler cari peluang dan ruang selama ini. Bila peliwat tua gay Anwar Ibrahim sudah bukak pintu, maka puak malaon dap pun amik kesempatanlah. Sedangkan, pada masa krisis anwar ibrahim - UMNO BARU (1997-1999), puak malaon dap , mendiang karpal singh dan rakan syubahat dap, mat syabu ler yang bising dalam Parlimen mengenai salahlaku liwat anwar ibrahim. Malah gelaran AL Juburi pun Mat Syabu yang berikan kepada Anwar Ibrahim Ketum. 

Ditambah lagi dengan peel haramjadah puak Liberal dan politikus Melayu pkr & PAS yg pro dap dan terlalu bencikan sangat UMNO; maka makin mengada-ngada lah puak dap neyh menyerang dan memperovokasi Melayu dan Islam. 

Yang teramat pelik ialah kenapa beriya beno pentadbiran azmin khinzir nak bina dan membantu pembangunan ladang mega khinzir neyh? awat tak cukup lagi ke ladang2 khinzir mega kat luar negara dan dalam negara?

Setahu ambe, Malaysia kekurangan bekalan daging lembu dan kambing dalam negara, sehingga terpaksa impot dari India dan Indonesia serta Siam. Pelik lah, kenapa pentadbiran azmin khinzir tak fokuskan kepada projek pembangunan ternakan lembu fidlot, kambing dan ayam di Selangor bagi memenuhi pasaran tempatan dan mengurangkan impot?

Malah dah kedengaran plak gosip liar (belum sohih) bahawa pentadbiran azmin khinzir akan membantu projek ladang mega khinzir tu dengan macam-macam pakej dan kelebihan ? ? ? ? semuanya dengan Niat Untuk Memburukkan Lagi keadaan masyarakat Melayu di Selangor agar terus mengundi PKR demi meraih sokongan undi pengundi Cina ???? 

Berbeza dengan keadaan sebelum adanya PR neyh, di mana dalam isu-isu sebegini puak DAP ler ke depan, Sekarang ini puak bahlol PKR plak ke depan menjuarai isu-isu yang takde kepentingan untuk Melayu dan ISLAM pun. wah PKR dah betul-betul jadi lembu di cucuk hidung dek DAP. 

Puak PKR memang celaka besar buat Melayu. dan Puak lebai PAS yang pro dap-pkr pun satu lagi suwey buat Melayu. Tak ketinggalan puak liberal demokrat dalam UMNO pun sama jugak. 

Ni ler senario politik yang semakin kuat sentimen anti Melayu dan anti Islam. di bawa dan dipelopori puak-puak pkr-dap. Puak pas cuma mengikut je mana pernah guna kepala otak mereka pun. 

Dibawha pengaruh pkr-dap-pas, kuasa ekonomi Melayu semakin mengecil. dan kuasa politik Melayu pun semakin terhakis. Malah setiaphari Melayu di maki hamun dan agama Islam di cabar secara penuh biadap dan bacul oleh jentera siber PR. 

Apa pun pertambahan dan kebaikan serta manapaat yang Melayu dan Islam perolehi pun daripada dap pkr pas sejak 2004? YILEK ! Makin di cabar dan makin disakiti Melayu dan Islam ada ler. 

Melayu Kebanyakan jangalah leka dan lewa lagi. Kalau nak sokong pun dap pkr pas sebab bencikan UMNO/BN, ketahuilah yang akan merugi nanti ialah anda sendiri !
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...