Selasa, 12 Ogos 2014

ROMBONGAN MAMA JIJAH KIPAS NGADAP SULTAN SELANGOR PADA HARI INI?

.

Status ini diterbitkan semalam selepas beberapa jam TSKI mengadap DYMM Sultan Selangor dan memberikan jaminan bahawa beliau masih mempunyai kepercayaan majoriti ADUN SELANGOR. Semalam juga agak heboh diperkatakan DSAI pergi berjumpa TGHH di Terengganu. Disahkan DSAI sendiri didalam tv. 

Kebiasaannya, dalam mengenali gerak kerja perang sampah sarap PKR, apabila status-status sensasi sebegitu dikeluarkan bermakna, ianya suatu keterbalikan dari mesej sebenar. Waima sebelum ini kita mendapati ada didedahkan daripada sumber dalaman adanya Surat Akaun Berkanun daripada ADUN-ADUN PKR; namun pernah didedahkan bagaimana PKR sanggup memalsukan Surat Akuan Bersumpah.

Tapi yang paling menyeronokkan ialah berlakunya bogel membogel sesama mereka terutama PAS-PKR diperingkat hirarki pertengahan dan bawahan dan hirarki atasan.Dalam satu artikel lain akan disenaraikan. 

Maka pada hari ini kita tengok dan dok peratilah samada rombongan mama kipas berjaya menyakinkan Sultan Selangor atau akhirnya PRN bakal diadakan.

Kabar angin mengatakan, TSKI akan merombak EXCO SELANGOR secara drastik.

Ini betul-betul lah Kerajaan Rakyat sebab Ketua Eksekutif tiada berparti so rakyat pun boleh berparti lah selepas ini ... tapi adakah itu BETUL dan BENAR pada sangkaan anda semua?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...