Sabtu, 12 Julai 2014

GENOSID PALESTINA - REALITINYA KITA HANYA MAMPU SEMBANG JE @ NajibRazak

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
"INI BAHASA ALHIKAYAT 
YANG 
TIDAK AKAN DIFAHAMI 
OLEH
MANUSIA JELMAAN
(manusia jin)
(manusia dewa) 
(manusia iblis)
(manusia hewani)
YANG 
TIADA FAHAM 
BAHASA ALHIKAYAT"

Setelah Sadam Hussin dimampuskan ,
Setelah Muammar Gaddafi dimampuskan,
Setelah lumpuhnya kesatuan Arab kerana Spring Arab
Setelah Morsi dipenjarakan dan digulingkan,
Setelah Suriyah menjadi medan tempur sesama sendiri
Setelah para ulama agama jin toncit Nejd-Hijaz berfatwa, migrasi atau mati, tiada jihad,
Setelah Ohhhh I See (OIC) menjadi pertubuhan I SEE I SEE I SEE .. WAIT N SEE 

Maka bila berlaku genosid lagi keatas rakyat Palestina, kita semua hanya mampu sembang saja lah kat media sosial milik anak Yahudi warganegara Amerika.
UN pun dok diam saja dan tengok

Segala tok Arab di Jazirah Arab tengah sibuk panggang kibasy dan menangis depan kaabah yang kini lebih rendah dari jam tertinggi didunia
Hari-hari kita mampu sebar gambar-gambar rakyat Palestina mati kena bom 

Hari-hari kita dok tunggu apakah perlawanan seterusnya Piala Dunia
Kita semua sibuk dengan urusan-urusan seharian kita
Tak ada masa lah nak buat apa-apa kecuali sembang-sembang saja
Lagipun roket dan bom puak dajal tu jauh dari telinga kita
tangisan rakyat Palestina pun jauh dari kita
Takde stesen penyiaran nak siar atau taja siaran langsung sebab Piala Dunia lagi penting
Begitulah kita pada hari ini 

Yang mampu kita buat ialah hanyalah sembang .... Rakyat Palestina kena hijrah dan jangan bunuh diri ramai-ramai tunggu bom puak dajal dari langit 
Presiden PAS pun dah setuju, siapa berjihad lawan selain UMNO wajib dibatalkan keahlian. Lawan UMNO kalu itu jihad ikut kepala Presiden PAS

Rupanya suara orang Islam seramai 1.2 bilion hanya kuat sembang di media sosial milik anak yahudi warganegara Amerika.
Lebih dari itu .. erkkkk ... TAK ADA MASA LAH BRO !


Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...