Jumaat, 23 Mei 2014

RAYER DAN SIDANG DUN DAP P PINANG SAHKAN IBU CALUN DAP DI TELUK INTAN ADALAH CELAKA.

DALAM SIDANG DUN DAP SAMSENG DI PULAU PINANG, WAKIL SAMSENG DAP , RS RAYER MENGELUARKAN KATA-KATA " CELAKA" SEBAGAI MENGHINA KEPADA UMNO , AMNYA DAN KEPADA MELAYU KHUSUSNYA. 

RENTETAN DARI ITU, PEMUDA UMNO P PINANG MASUK KE DALAM SIDANG DUN P PINANG PADA KEESOKAN HARINYA MENDESAK RS RAYER DAN SIDANG DUN SAMSENG DAP MEMOHON MAAF.

SEBALIKNYA, KETUA GENGSTER DAP MEMBUAT USUL TERGEMPAR DALAM SIDANG SAMSENG DUN DAP P PINANG, MENGECAM TINDAKAN PEMUDA UMNO P PINANG TAPI TIDAK MENGECAM TINDAKAN WAKIL SAMSENG DAP RS RAYER.

PADA MASA YANG SAMA, KETUA PEMUDA UMNO, KJ DITEMURAMAH WARTAWAN MALAYSIAKINI MENGENAI PENDAPAT BELIAU ATAS INSIDEN BERKENAAN. KJ MENJAWAB, BELIAU TAK SETUJU TINDAKAN SERBUAN SIDANG SAMSENG DUN P PINANG TAPI PADA MASA YANG SAMA MENGUTOK CERCAAN RS RAYER WAKIL SAMSENG DAP BANGSAT. 

KJ MENDESAK AGAR BANTAHAN DITERUSKAN SEHINGGA WAKIL SAMSENG DAP BANGSAT RS RAYER MEMOHON MAAF DAN MENARIK SEMULA KATA-KATANYA. 

LANJUTAN DARI ITU, PEMUDA WPKL MEMBUAT DEMO BANTAHAN DI PEJABAT DAP BANGSAT DIKUALA LUMPUR. DIKETUAI OLEH TUAN RAZLAN.

TINDAKAN-TINDAKAN TEGAS PEMUDA UMNO P PINANG DAN WPKL TELAH TURUT DIKECAM OLEH PEMIMPIN WAKIL DAP BANGSAT DALAM MCA.

IBU CALUN DAP DI TELUK INTAN  ADALAH PEMIMPIN UMNO LOKAL DI TELUK INTAN 

CALUN DAP TELUK ADALAH MELAYU. 

APAKAH IMPLIKASI KATA-KATA WAKIL SAMSENG RS RAYER DALAM SIDANG SAMSENG DUN DAP BANGSAT DAP P.INANG TERHADAP CALUN DAP BANGSAT DI TELUK INTAN?

APAKAH IMPLIKASI USUL TERGEMPAR YANG DIBUAT OLEH KETUA SAMSENG GENGSTER BANGSAT DAP DALAM SIDANG SAMSENG DUN DAP BANGSAT PULAU PINANG KE ATAS CALUN DAP BANGSAT DI TELUK INTAN?

JAWAPAN MUDAH !
WAKIL SAMSENG DAP BANGSAT RS RAYER, KETUA SAMSENG DAP BANGSAT GUAN END DAN SIDANG SAMSENG DAP BANGSAT PULAU PINANG MENGESAHKAN BAHAWA IBU CALUN DAP BANGSAT DAN CALUN DAP BANGSAT DI TELUK INTAN ADALAH BERTARAF ..................................

"CELAKA !"


Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...