Sabtu, 24 Mei 2014

PANAS MENGELEGAK TERUS DARI KUALI ! STRATEGI PARTI IMIGRAN BRITISH DAP YOETAI BANGSAT & BANGKAI MEMBONEKAKAN MELAYU BAKAL DIDEDAHKAN!



Memang ianya merupakan satu strategi POLITIKAL KOTOR parti Imigran British DAP Yoetai bangsat & bangkai memaksa RN Rayer mengeluarkan kata2 cacian kepada UMNO.

Kita tak perlu tunduk dan patuh kepada permainan politikal kotor dan busuk parti imigran British DAP Yoetai bangsat & bangkai yang hanya mewakili 20 peratus pengundi manusia cina bani adam a.s.

Kita lagi ramai wehhhhh .... !!!!
jom lah kita balun parti imigran british DAP yoetai bangsat dan bangkai tu kow-kow tanpa henti 

3 ulasan:

Mohd berkata...

Dgn keadaan calun DAP, Dyana yg nampaknya tidak boleh menang dlm PRK di Teluk Intan sebab orang Melayu Teluk Intan tidak akan menyokong DAP yg menolak Hudud. Orang Cina Teluk Intan yg lebih bijak dpd orang Cina di Penang akan menyokong Mah kerana beliau adalah orang tempatan dan sangat faham akan keperluan Teluk Intan. Lagi pun Mah akan diberi jawatan Menteri yg sudah tentu akan dapat menolong kaum Cina di Teluk Intan. Lihat saja apa Lim Kit Siang boleh buat utk orang Cina di Gelang Patah? Mematahkan gelang bolehlah. Kawasan terbiar.
Cuma orang India di Teluk Intan yg perlukan perhatian DAP utk mendapatkan sokongan mereka dlm PRK ini. Spt yg kita semua maklum, DAP adalah sangat terkenal sebagai sebuah parti yg suka “melempar batu dan menyorok tangan”. Oleh itu RSN Rayer, seorang ADUN India dari DAP telah ditugaskan utk “mencelaka” UMNO supaya orang Melayu akan bertindak spt yg dijangkakan oleh DAP. DAP mahu menaikkan kemarahan orang India yg akan terasa marah apabila Rayer dikutuk oleh UMNO. Dgn itu, orang India akan diharapkan utk mengundi DAP. Tetapi orang India di Teluk Intan tidaklah bodoh spt yg disangkakan oleh DAP. Macam mana orang India boleh lupa kes Kg Buah Pala? Macam mana orang India boleh lupa apabila rata2 ahli DAP yg terdiri dari kaum India telah dinafikan hak utk mengundi di Pemilihan Parti DAP? Orang Melayu mungkin mudah lupa! Tetapi orang India tidak mudah lupa.
Kerana DAP dah banyak kali mengulangi trick ini, maka rakyat yg bijak sudah Nampak muslihat DAP. Nampaknya niat jahat DAP tidak akan menjadi kali ini. Sorrylah Guan Eng.

nonbal berkata...

Rasanya ulasan saudara Mohd ni ada banyak kebenaran dan lojik... syabas .

anonymous berkata...

patut ada undang2 yang bagi MP/ADUN yang mengeluarkan kenyataan berbaur hasutan akan lucut secara automatik kelayakan sebagai MP/ADUN..penting untuk menjaga adab dan kelakuan sebagai YB..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...