Rabu, 30 April 2014

KEBODOHAN MELAMPAU POLITIKING PUAK ANARKIS DAP PKR PAS DARI SARKIS

Air Catu, Tolak GST Terima LGBT, mentaliti tahap biol lagi sewel dari puak anarkis komunis sosialis cauvinis dalam pakatan politikal Hak Bebal dap-pkr-pas. Ya, besok tetap juga ada puak anarkis cauvinis, komunis sosialis nak tunjuk mereka adalah spesis manusia ke berok dijalanraya besuk. Keje depa ini takde lain melainkan bikin havoc untuk suka-suka ganggu orang nak bercuti pada setiap cuti awam.

Bunga kalau diberikan kepada berok matyeh , habis hilang kecantikan dan keindahan bunga.
Hak kebebasan berhimpun secara aman jika diberikan kepada puak anarkis-revolusioner-komunis-sosialis ala militan tak cukup makan, akan menjadi pesta pukul anggota polis yang menjaga keselamatan mereka semasa berhimpun.

Ini kita terdengar plak Khalid G umum catuan air berakhir. Ye ke? Boleh percaya ke cakap puak politikus label dap pkr pas ne? 
Paras air diempangan sudah naik 1.26 peratus?
Imbas kembali, sewaktu puak anarkis dap pkr pas bantah Langat 2 kemain havoc depa tunjuk paras empangan air banyak sampai melimpah-limpah.
Depa dakwa cukup sampai 2018. La ni tak sampai 2018, air dah kena catu.
Air lombong yang penuh sarat dengan pencemaran bahan buangan berat pun nak diberikan kepada rakyat.
Sebelum itu kemain depa dengan kempen AIR HAK RAKYAT.

Banyak juga lah benda-benda pelik yang dap pkr pas bikin sejak 2008 sampai sekarang.
Pecat kakitangan tanpa sebab.
Rebut jawatan MB tanpa halatuju yang kukuh.
Rampas bir pulang balik.
Membiarkan banyak pesta mandi buih diadakan. 
Dan macam-macam lagi ler, tak larat nak senaraikan disini.
Pemilihan PKR yang kecoh dan bingit dengan macam-macam cerita.
Pemimpin DAP yang mendesak geng sendiri letak jawatan sebagai MB.

Dulu Selangor merupakan hub pembangunan rancak kegiatan ekonomi.
Sekarang Selangor dah jadi macam negeri Pelesit dan kacang hantu bikin kegiatan maksiat.
Apa nak jadi ne?
Selangor jadi kecoh tak tentu pasal dek kerana politiking yang takde kesudahan  dan hanya memperjuangkan untung nasib keluarga dan kroni Anwar Ibrahim sahaja.

Membosankan melihat gelagat puak anarkis dari sarkis ini.
Meluat dan depa sungguh tak bertamaddun. 

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...