Selasa, 31 Disember 2013

BUDAK NAK SEKOLAH LA WEYY ..MALAONSEWEL TARAK PIKIR KA ?!!

Antara perkara-perkara BODOH LAGI BANGANG puak pejuwang Kiasu, Pejuwang Syiah, Pejuwang Rebohlusi , suka menyusahkan oranglain ! depa dok kata BN zalim dan suka penaya rakyat. tang mana zalim dan penaya rakyat pun ambe tak tau. api depa sendiri sentiasa buat tindakan dan perbuatan yang zalim dan menyusahkan rakyat ! Bila ditegur, depa jawab balik dalam keadaan kerasukan jin dan setan kapir. 

Depa tarak pikir ka, budak-budak nak mulai sesi persekolahan pada Kamis. 4/1/2014. Malam ni depa nak berkemah dan macam-macam benda lagi depa nak buat bodoh. Dan kita tahu, depa memang takkan dapat kawal sebarang provokasi dan tindakan bodoh lain. Bila berlaku camtu apa akan jadi kepada sesi persekolahan yang bakal dibuka pada Kamis?

Depa takkan duduk diam saja sambil makan kuaci ! Dah tentu depa akan buat bising dan mengejek-ngejek Polis serta menggangu orang awam lain yang berada di situ. Dan kita tau depa gerenti ada bawak budak-budak kecik punya. Apa depa tarak fikir ka oranglain?

Hari ini Selasa, esok cuti umum. Kaunter pembayaran dan pendaftaran anak-anak masuk sekolah dah bermula sekarang. Bila keadaan menjadi terlalu kecoh nanti, apa lah nasib anak-anak nak pergi sekolah Kamis nanti? Kat mana depa letak pala otak depa? Kat pala lutut ka?


Depa kata nak protes pasal kenaikan harga barangan. Welaweh ! Nak protes camna pun, bukan harga barangan turun otomatik esok hari ! Nak protes turun harga barang , depa patut pakat ramai-ramai bukak syarikat berhad pastu beli semua saham syarikat pengeluar barangan termasuk syarikat pengangkutan !

Takpun, depa himpun lah hari-hari depan mana-mana kedai peniaga Cina Kiasu yang sukahati mak bapak depa naik harga barangan dengan alasan-alasan bodoh !

Apa manafaat untuk buat protes tenghmalam? Semua tokeh dan taikun yang naikkan harga barangan pun dok cuti-cuti luar negara. Bukan depan tengok pun !

Himpun haram camtu untuk SYOK SENDIRI saja ! Dok layan sendiri punya sewel dan senget pikir diri tu pejuang rakyat..Poodahhh !!!


Kalo dah pandai sangat dan ngaku terer sangat, awat depa tak tubuh Koperasi pastu jual barang pada harga murah??? depa tak mampu buat ka? Ka depa cuma tahu guling nak tunjuk hero saja ??? Pastu pos kat instagram , fesbuk dan twitter tunjuk bodoh depa. Cerdik ka tu?

Kepada semua malaonsewel yang terikut sewel si Isam Rais pengecut pernah lari 23 tahun takut kena tangkap, hangpa memang spesis tak guna kepada agama, bangsa dan negara !


1 ulasan:

Esa Adam berkata...

Crap blog posting. Merapu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...