Isnin, 11 Mac 2013

OP DAULAT: LAGI GAMBAR BUKTI PERJUMPAAN ANWAR IBRHAIM DENGAN NUR MISUARI.

 

Satu lagi gambar perjumpaan di antara Anwar Ibrahim dengan Nur Misuari terdedah. Sumber asalnya dari Anwar Ibrahim Club sendiri. Di bawah ini pula skrin cetak ayng di ambil dari akaun Nur Misuari memainkan propaganda PKR mengenai Azlan Lajim bapa Saiful Bukhari Azlan. Menurut sumber Saiful sendiri bapanya telah diperalatkan oleh Anwar Ibrahim. Tujuan Anwar Ibrahim tak lain tka bukan untuk mengalih pandangan masyarakat dari pendedahan penglibatannya dengan pengganas Kiram III suku di Lahad Datu. Malah Nur Misuari pun menyokong agar krisis Lahad Datu diselesaikan oleh Anwar Ibrahim yang kononnya 'Cooler head' lepas PRU 13. Apakejadahnya tu?

 

Zahid Hamidi menegaskan pendirian kerajaan Malaysia yang bertegas mahu menangani penganas Kiram III suku. Pilihan bagi para pengganas Kiram III-suku ialah samada di tembak mati atau di tangkap hidup-hidup jika tidak meletakkan senjata dan menyerah diri tanpa bersyarat.

Pihak berkuasa Manila melalui agensinya NBI telah memulakan siasatan ke atas kumpulan pengganas Kiram III-suku. 

Fikirlah ....
Anggota kita di bunuh di kerat di kelar hidup-hidup semasa pengganas Kiram III-suku diberikan peluang berunding. Ada mayat anggota kita di cincang-cincang lumat macam daging kerbau.

Fikirlah ....
JALAN KE PUTRAJAYA bagi DAP PKR PAS ialah darah rakyat sendiri !

Fikirlah ...
PR sanggup upah pengganas Kiram III-Suku sejumlah USD 2 juta untuk membunuh rakyat yang tak berdosa dan anggota keselamatan kita. 
Untuk apa keganasan itu?
Supaya mereka boleh TAWAN PUTRAJAYA.
Memang PKR DAP PAS MUKA TAK MALU !

Takde sekur pun pemimpin DAP mahupun PAS berani bersuara sekarang!
Malah untuk tunjuk sokongan kepada Polis dan ATM pun mereka DIAM!
Tiada doa daripada PAS untuk K.O kan pengganas Kiram III-suku
Tapi doa untuk K.O. kan negara ada PAS buat secara besar-besaran!

Hipokrasi DAP PKR PAS sudah melampaui batasan.

Para macai DAP PKR PAS pula siang malam bekerja keras menabur fitnah dan kebencian sehingga TERHASILNYA KEJAHATAN PENGGANAS KIRAM III-SUKU!

DAP PKR PAS menjadi terlalu terdesak dan desperado sehingga sanggup menaja kumpulan pengganas Kiram III-Suku. 

Presiden Filipina pun hairan bagaimana Kiram III-suku boleh ada banyak wang secara tiba-tiba. Anak perempuannya Jacel Kiram Ramos mampu berulang-alik dengan menggunakan jet Peribadi ! Sedangkan sebelum ini rawatan dialisis pun di tanggung oleh satu badan kebajikan negara itu.

Satu-satunya janji yang ditunaikan oleh DAP PRK PAS kepada rakyat Malaysia ialah MEMBAWA KEGANASAN KE NEGARA INI MACAM ARAB SPRING!



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...