Rabu, 6 Mac 2013

KIRAM III-SUKU KENA STROK BILA NONTON VIDEO INI!


 

Aku memang tengah geram sangat kat genk Pengganas Kiram III-Suku yang bukan keturunan Sah Mahkuttah Kiram II.
Kiram III-Suku pernah menjadi calun di atas tiket parti Marcos tapi kalah kerana di tolak orang majoriti Tausug dan Moro di Mindanao.

Kiram III-Suku disahkan menghidap penyakit buah pinggang yang amat kronis.
Ntah malaon mana la yang menampung segala perbelanjaan dan kos rawatannya selama ini.

Darah para pejuang kita basah di tangan Kiram III-Suku dan para dalang yang bersama dengannya.

Hari ini adalah hari Kedua OPS DAULAT.

Kita berharap agar semua saki baki Pengganas Kiram III-Suku dihapuskan samasekali kemudian Kiram III-Suku di bawa ke muka pengadilan menurut undang-undang antarabangsa di atas keganasan yang dicetuskan olehnya.

Kita juga perlu mendesak agar Gabenur Wilayah Autonomi Mindanao memastikan Kiram III-Suku dan puak pengganas yang bersamanya dipenjarakan dan dibicarakan di atas kesalahan MEMBUNUH DENGAN NIAT.

Setakat pada hari ini, penduduk seramai 600 orang dari empat buah kampung berhampiran kampung Tanduo sudah dipindahkan ke Dewan  Embara.

Pagi tadi sekur lagi pengganas genk Kiram III-Suku di tembak mampos.

Orang awam juga dinasihatkan berhati-hati kerana ada cubaan puak Pengganas Kiram III-Suku yang cuba menyamar untuk membolos diri mereka dari kepungan pihak keselamatan negara.

Kerajaan Sabah turut mengumumkan sumbangan saguhati sebanyak RM100,000.00 kepada setiap keluarga anggota keselamatan yang terkorban di Lahad Datu dan Semporna.

Ketua Polis Negara memaklumkan bahawa jumlah dan angka kematian serta kecederaan di pihak pengganas Genk Kiram III-Suku akan diumumkan setelah OPS DAULAT selesai.

Sehingga ke hari ini Tian Chua, Abby Abadi, Bob, kartunis Zunar dan Anwar Ibrahim perlu di hentam habis-habisan kerana kebiadapan mereka mengatakan bahawa ini semua adalah SANDIWARA.

Jom kita tolak dan jangan berikan sokongan kepada DAP PKR PAS lagi dah untuk selama-lamanya!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...