Khamis, 10 Mei 2012

PR SEMAKIN HILANG KEYAKINAN DENGAN KEMARAAN BN SELANGOR


Kemaraan kembali BN di Selangor menyaksikan regim republik Pakatan semakin hilang keyakinan untuk mengekalkan kekuasaan dan kepercayaan rakyat kepada mereka. Sebaliknya Barisan Nasional Selangor semakin berkeyakinan dan bersemangat tinggi untuk mengembalikan semula keyakinan dan kepercayaan rakyat dengan lebih besar lagi. Siri penerangan isu-isu semasa yang diperjelaskan satu persatu kepada rakyat. 



PAKAR ditubuhkan oleh BARISAN NASIONAL SELANGOR di atas kesedaran mendengar secara langsung aduan-aduan rakyat. Pakatan haram tak berdaftar terhambat dengan kemungkiran janji-janji kosong yang tak tertunai oleh kemampuan mereka.Pakatan haram tak berdaftar masih terikat dengan mentaliti revolusioner tahun 60an. Cara dan kaedah usang di telan zaman yang tidak sesuai lagi dengan zaman ini.

Tidak syak lagi pakatan haram tak berdaftar membawa fahaman sekular republik yang tidak akan mampu membawa sebarang perubahan kepada kebaikan rakyat Malaysia yang berbilang kaum. Pakata haram tak berdaftar melakukan penipuan demi penipuan yang berlapis-lapis untuk mengekalkan sokongan rakyat. Akhirnya ini membaw apadah kepada pakatan haram itu sendiri.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...