Selasa, 7 Ogos 2012

PAS RASMI GEREJA BARU.



DAP BAHAYA : Saban Hari Cari Mangsa Yang Rendah Iman Untuk Di Kristiankan.Banyak Tempat Dan Kawasan Melayu Islam Gereja Mereka Diwujudkan.Masalah Kewangan Dan Kesempitan Hidup Semua Mereka Bantu.TAPI BERSYARAT.Terbaru Gereja Diwujudkan Di Hadapan UPM Serdang.Terima Kasih Pada Penghantar Gambar."Hidup Dan Matiku BERSAMA ISLAM"
 ·  · Share · 16 hours ago
  • 4 shares
    • Mentari Aidil Fitri Syabas khalid gagap dan khalid gereja....perjuangan anda sudah ada kemajuan...
      16 hours ago ·  · 1
    • Datuk Nasir Safar Mari kita terus bersatu ..... biar dilanda gelombang merah .
      16 hours ago · 
    • Mohd Aryan Memang itulah kerja mereka MJ.. Mereka tidak akan berpuas hati selagi tidak dapat menjadikan Agama Kristian sebagai Agama Rasmi Negara ini.
      16 hours ago · 
    • Zulastry Rahim Salah siapa semua ini berlaku ?
      16 hours ago · 
    • Fauzi Shaffie Tidak perlu tanya salah siapa. Terus bertindak menjaga iman orang -orang Islam.
      16 hours ago ·  · 1
    • Mj Atam Atam Sebelum ramadan,hassan ali banyak datang kelantan.bagitau dan memperihalkan tentang akidah dan kedudukan islam luar dari kelntan.termasuk bab murtad dan sebagainya.sedih jugak krn dlm masa yang sama TERUS D KEJI DAN MAKI oleh pas kelantan.siap bagi gelar hassan akidah lagi.itulah pasal,pas tak perlu dihormati lagi.pada org luar kelantan,jgn ingat org pas kelantan ni baik baik belaka.adik sikit je pada DAJJAL.
      16 hours ago ·  · 4
    • Rusdi Hj Mamat SEddy Umno dan Pas sepatutnya bersatu menentang murtad walaupun berbeza idealogi kepartian tetapi demi Umat islam dimalaysia adalah tanggungjawab kita bersama menjaga Agama Islam.ingatlah akibat kealpaan kita,keegoan kita tidak mustahil kemulian Agama Islam (agama Rasmi)Malaysia akam runtuh kerana sifat kebencian dalam diri orang melayu sudah menjadi barah yg x dapat diubati lagi maka tunggulah saat kehancuran
      14 hours ago ·  · 1
    • Azman Abdullah Klu nok tgk gereja byk pergi ke kws perkampungan org asli di Gua Musang... Nga buloh pun demo tu wat gereja.... Tak Caya ? Gi kelih sdiri...
      13 hours ago · 
    • Hakim Aizzril TOk Guru mana? Xkan dok ceramah sana2 sini je
      12 hours ago ·  · 1
    • Noyens M.Noor 
      bab ini harus dan wajib diberikan perhatian berat, mengapa begitu mudah gereja dibina terutama.dikawasan berpenduduk padat melayu islam?.. rasanya sejak 1980an lg ambo dengar ttg usaha kritianisasi hebat ditujukan kpd org melayu islam.. yg ...See More
      12 hours ago · 
    • Mmeram Binjai ini sdh mncabar perlembagaan negara, stuju dgn Noyens M.Noor......
      11 hours ago · 
    • Nazriibrahim Broka tolak pr islam selamat...
      10 hours ago ·  · 1
    • Khairul Azam M. Nasir kat dalam UPM dah lm ade gereja yg besar...Mj Atam Atam xambik tau pun...
      8 hours ago · 
    • Noyens M.Noor 
      Sdr khairul : .... usaha kristianisasi ni memang difokus kpd Malaysia sejak akhir 70an, mereka telah berjaya dlm usaha di Indonesia termasuklah perkahwinan campur agama, fahaman dlm keluarga bole anut pelbagai agama dll. Malaysia adalah ta...See More
      8 hours ago · 
    • Khairul Azam M. Nasir itu ler mslh nyer..nape DAP yg sering dipersalah kan??? ramai ahli DAP kristian ker??? yg sy tau budha yg ramai..persoalan nyer knp Mj Atam Atam politik kan isu ni..sepatut nyer sm2 kite berdakwah n menegak syiar islam...pemimpin2 UMNO kat sabah ramai yg kristain...
      8 hours ago · 
    • Noyens M.Noor 
      sdr khairul, memang ramai pemimpin dap itu budha. ttp majoriti yg terlibat dlm usaha kristianisasi juga adalah dr pemimpin dlm dap juga. ini disebabkan dasar perjuangan dap ke arah malaysian malaysia sahaja yg boleh menyokong usaha kristian...See More
      7 hours ago · 
    • Khairul Azam M. Nasir sy setujunkalau PAS n UMNO bersatu..tp bleh ker??? dulu UMNO n PAS pernah bekerjasama tp bl UMNO dh kuat PAS disingkir kan...
      7 hours ago · 
    • Noyens M.Noor tak semestinya bersatu antara dua parti tu tetapi harus tumpu dasar yg menguatkan majoriti melayu islam dan juga usaha mengurangkan pengaruh pemimpin kristian dan yg bole menggugat perlembagaan negara..
      6 hours ago · 
    • Khairul Azam M. Nasir kalau isu murtad ni dr dulu PAS dah bentang kat parlimen tp ditolak mentah2...
      6 hours ago · 
    • Noyens M.Noor bole berikan fakta yg menyokong kenyataan sdr tu tak? any Hansard Parlimen yg bole saya rujuk?
      6 hours ago · 
    • Khairul Azam M. Nasir sy pernah bc dulu tp xde ape2 hansard...tp sy rasa semau dah tau pasal ni...
      6 hours ago · 
    • Noyens M.Noor ‎.... bg saya jika ia melibatkan keputusan di parlimen maka ia wajib ada Hansard Parlimen utk rujukan.. jika tak ada maka kita bole sifatkan bahan yg sdr baca itu tiada bukti kukuh dan berasas yg menyokong dakwaan tersebut... maaf saya suka mempercayai/menerima sesuatu yg ada asas dan bukti coz kalau kita sebarkan benda salah... ia boleh bawa kpd fitnah...
      4 hours ago · 
Ini semua berlaku kerana sikap PAS yang suka membenci sesama Islam dan bersetongkol dengan DAP dan PKR musuh Islam melalui Tahaluf Siyasi yang diragukan. Jadi seolah-olah PAS turut merasmikan GEREJA BARU tersebut kerana PAS memang menyokong kuat gerakan kristianisasi dengan berdiam diri dan memecat Hasan Ali.
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...