Rabu, 25 Julai 2012

PKR KUALA LANGAT BERGOLAK KERANA POLIS REPOT INI.


Ahli Parlimen Kuala Langat yang telah kesurupan sindrom 'Haramjadah' jangkitan Anwar Ibrahim dalam kem Azmin Ali akhirnya terpaksa akur dan mengakuinya bahawa beliau memang mempunyai sifat Haram Jadah. Hj Hadi dalam temuramah selepas kemenangan di PRK beberapa tahun lepas menyatakan bahawa pengundi mempunyai tanggungjawab untuk memilih calon yang berakhlak tinggi. Jika beginilah akhlak seorang pemimpin PKR yang mewakili pengundi Kuala Langat di Parlimen, kita mampu menafsir mengenai kebolosan dan keboborokan PKR menapis dan memilih calon-calon mereka. Sementelahan, PKR Selangor juga kini memegang potfolio Hal Ehwal Agama Islam. Repot polis di atas jelas membuktikan PKR hipokrit dan gagal melahirkan serta mendidik ahli-ahli Parlimennya menjadi insan berintergriti dan bermaruah tinggi. 

Malah Ketua Umum PKR turut terpalit dengan pelbagai masaalah moral. Selain dari itu pemimpin PKR seperti Badrul Amin yang menjadi Penasihat kepada Penasihat EXCO Hal Ehwal Agama Islam Selangor mempunyai kes moral. 

Pemimpin PKR baik dari kalangan orang Melayu mahupun dari kalangan orang Cina dan India belum pernah terbukti mempunyai rekod baik dalam pencapaian akhlak dan moral. Hampir kesemuanya mempunyai rekod buruk dalam pencapaian akhlak dan moral. 

Kesimpulannya PKR ini sebuah parti yang mempunyai masaalah moral dan akhlak. 

Persoalan kepada semua pengundi, " Adakah anda ingin meneruskan sokongan kepada sebuah parti politik yang menjadi kawah eskapisma bahan-bahan rejek sosial yang mempunyai rekod buruk dalam akhlak dan moral?



1 ulasan:

ismaizaz berkata...

ada orang lain ni .... tu yang KERAS ko** .... ishhhh ....keras sampai halau bini . maklom la .... tengah syok2 syokkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...