Sabtu, 5 Mei 2012

KLIP VIDEO KRONOLOGI RUSUHAN BERSERK 3.0. LIHAT BAGAIMANA BEROK KUNING JADI SETAN KUNING.


BERSERK 3.0 bukan memperjuangkan pilihanraya adil dan bersih atau mahu menumbangkan sebuah kerajaan yang zalim. Pihak zalim sebenarnya ialah Berserk 3.0 sendiri. Mencari gadoh dan mencetuskan huru hara serta bersikap degil enggan bertolak ansur walaupun lapan tuntutan mereka sudah dipenuhi oleh kerajaan. Mereka menyerang sebuah kereta peronda polis secara beramai-ramai. Adakah serangan itu cara perjuangkan pilihanraya adil dan bersih?

Mereka merempuh halangan, mereka melanggar undang-undang dan mereka menyatakan kebiadapan mereka dengan kekerasan. Lapuran awal Majlis Pembunuh sendiri mengatakan bahawa perusuh Berserk 3.0 dalam kegilaan amukan mereka akibat histeris masal yang mencetuskan keganasan dan bukan tindakan polis yang bertugas mengawal keselamatan dan menguatkuasakan undang-undang.

Kerajaan tidak menghalang mereka untuk DUDUK DAN BANTAH malah diberikan lokasi kepada mereka untuk berbuat demikian. Malangnya mereka sendiri yang enggan menerima kebaikan. Mereka tetap mahu DATARAN MERDEKA yang pada waktu itu telah ada satu PERINTAH LARANGAN dikeluarkan oleh mahkamah.

Oh ya, Perhimpunan UMNO menentang MALAYAN UNION jauh lebih bertamaddun dari SIRI RUSUHAN BERSERK yang bersifat ANARKIS dan REVOLUSIONER.

JOM TOLAK PAKATAN HARAM JADAH.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU 
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

1 ulasan:

UMNO PARTI PENJARA berkata...

Utusan Malaysia Wajib Tubuhkan segmen... sex - gay dan lesbian jika mahu tingkatkan jualan ( Lihat sendiri bukti Transformasi 1 Malaysia Berjaya )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4 * (NEW)
5~BUKTI 5 * (NEW)
6~BUKTI 6 * (HOT)

Jangan segan2... Utusan Malaysia Pasti Boleh Buat!!



Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...