Khamis, 24 Mei 2012

FOTO ANWAR & AZMIN MAKAN AISKRIM DALAM JAMBAN

Beberapa hari lepas tiga orang penyanggak pemimpin utama Pakatan 'Zalimi' Rakyat dalang kepada rusuhan awam di jalan raya BERSIH telah di dakwa di mahkamah Jalan Duta. Mengingkari Perintah Mahkamah dan sengaja melanggar undang-undang adalah satu perbuatan yang tak boleh dibiarkan. Kalau semua orang boleh buat derq dan melanggar undang-undang serta tidak patuh kepada perintah institusi kehakiman negara ianya akan menjadikan Malaysia sebuah negara hukum rimba. Bak kata Ambiga 
"Saya perlukan semua hak dan bahagian privasi saya dihormati. Orang lain punya privasi tak penting sebab mereka bukan saya ! Pakatan boleh menang kalau maafkan (halalkan) rasuah kecil (dan juga rasuah besar) dan sokonglah LGBTX"
Cuma Ronnie Liu agak terkedu bila Khalid G secara sinis dan halus mahukan beberapa persen komisyen dari hasil keuntungan BERSIH rumah-rumah urut di seluruh Selangor. Pada benak fikiran Khalid G yang memang benak 
"Mana aci, Ronnie Liu dah beli 50 buah kompektor sampah untuk kroninya dengan mencuri wang rakyat Selangor. Mana sumbangan kepada kantung PKR" 
Walaupun berkali-kali Ronnie cuba menyakinkan rakyat Selangor terutama di kawasan Ampang bahawa kenaikan CUKAI PINTU adalah wajar bagi mengekalkan rizab simpanan wang tunai Selangor pada kadar 1.3 bilion. Dulu punya janji mana boleh pakai. Itu dulu lah. Sekarang ini bukan dulu. Dulu Selangor sudah bersedia untuk mengatasi masalah krisis air akibat rizab air Selangor hanya tinggal 2.4 peratus sahaja. Sekarang Selangor beri percuma 20ml setiap bulan kepada rakyat Selangor yang ada kolam renang di rumah. Langkah itu dapat meningkatkan jumlah rizab air di Selangor dengan menadah air hujan dan sedut air lombong. Kalau masih tak cukup juga, air boleh di sedut dari empangan Kenyir dengan hanya kata-kata MENGKAL SAKITI pemimpin PKR dalam DUN semasa mereka tidur lena dan leka bermain fesbuk. Memetik kata-kata Kit Siang pada 12hb Mei 1969 sambil pegang replika penyapu besar di atas lori :
"Ini negeri kita orang DAP Cina Tongsan mari sudah perintah Kita boleh buat apa kita punya suka lah. Lu orang Melayu sana pergi Balik Pulau duduk diam-diam sampai anak gua kasi halau lagi masuk laut. Lu pikirlah sendiri-sendiri"
Anwar Ibrahim, Azmin Ali dan Chegu Bard sudah sepakat mengatakan penangkapan dan pendakwaan mereka bertiga adalah satu Konspirasi Politik Kotor dan Jahat. Kerana itulah mereka bertiga menerima arahan dari Langit untuk buat BERSIH. Ianya hanya boleh dilakukan dengan 'mengotorkan jalan raya di Malaysia melalui rusuhan sahaja. Jadi terpaksa dilakukan BERSIH 4.0 bagi 'membersihkan kembali kotoran yang merkea bertiga lakukan. 

Mereka bertiga tidak boleh di dakwa di mana-mana mahkamah di Malaysia kerana tanpa mereka bertiga Malaysia bakal tenggelam dalam laut. Ini berdasarkan kepada fatwa-fatwa Hj Hadi dan Pok Nik yang mengatakan 
'Barangsiapa mati melawan UMNO, matinya syahid. Siapa lawan DAP kemudian mati...mati dalam kafir."
 Cuma Hj Hadi ada tukar sikit bila menerima Buku Jingga dengan mengatakan 
"Setelah 23 tahun baru saya sedar Ibrahim Libya mati katak sahaja. Oleh itu Tabung Memali tidak wajar di kongsi bersama dengan ahli keluarga para syuhada' ...errr ... para arwah. Duit untuk membeli minyak Attar selama ini bagi mewangikan kuburan para arwah Memali dapat dijimatkan dan boleh digunakan bagi maksud-maksud lain"
"Berdemo lah tak salah malah wajib kerana ibadat Haji dan Umrah itu adalah demonstrasi besar-besaran seperti solat Jumaat dan jemaah. Siapa mati dalam demonstrasi mati syahid jugak. Cuma lepas 23 tahun status mati syahid bertukar ke mati katak je." 
 Akta Perhimpunan Aman 2012 tidak terpakai dan tidak boleh dikuatkuasakan ke atas mana-mana ahli, penyokong dan pemimpin PKR, DAP dan PAS.Ini kerana mereka dilindungi oleh peruntukan di bawah Artikel 10 Perlembagaan Regim Zionis di Israel. Lagipun, mereka bukanlah warganegara Malaysia tapi adalah duta-duta kecil bagi regim Zionis di Malaysia.Oleh itu mereka semuanya mempunyai immuniti diplomatik.

Jadi tuan-tuan dan puan-puan semua tidak perlu lagi mengundi DAP, PKR PAS dan MAJLIS PEGUAM serta mana-mana bekas pesara dari Pejabat Peguam Negara serta anggota Polis yang tak melakukan sebarang dosa rasuah keran dihalalkan oleh Ambiga kerana mereka bukan warganegara Malaysia. Mereka adalah PATI berstatus Haram dan Jadah.

Hamba fikir anda semua sudah bijak menilai dengan sendiri kerana 'zaman mana-mana kerajaan tahu sudah berakhir. Cuma hamba berharap janganlah semua buat-buat tak tahu pulak.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,

" Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...