Rabu, 2 Mei 2012

BUKTI TERBARU GAMBAR INDIVIDU MIRIP 99.9 % AZMIN ALI & TIUPKERJA.

EEEH ...EHHHH ... SAMA KE?AZMIN ALI KENA BERI PENJELASAN LAGI NIE... 

Bagi membersihkan nama baik dan maruah Azmin Ali yang menurutnya telah di fitnah jelek dalam suatu konspirasi amat jahat dan terdesak (menurut kata Pok Nik) gambar lucah (tang mana lucah tak tau kena rujuk balik Pok Nik) maka dengan susah payah di atas inisiatif sendiri, seorang fesbuker prihatin WARIS AMP telah berusaha dengan begitu baik ( bagi menunjukkan sesia je Azmin Ali bayar puluhan riban kepada askar upahannya) bagi membuktikan bahawa AZMIN ALI PERLU BERIKAN PENAFIAN LAGI ! Apa daaa, kesian Azmin Ali asik nak nafi je. Tapi takpe demi maruahnya sendiri ( sebab kisah skandal Shamsidar-Anwar Ibrahim, beliau buat derk tak jawab apa-apa pun).

Memandangkan Azmin Ali pun tak membuat perincian dalam penafian pertamanya dahulu. Terpaksalah ada fesbuker prihatin melakukannya bagi pihak Azmin Ali. Nak harapkan Jingga 13? Mereka semua sibuk dok cari lubang nak menyorok daripada pihak Polis. 

Cuma kalau nak saman tu mohon Azmin Ali jangan simpan lelama salinan termeterai Saman & Penyata Tuntutan macam Anwar Ibrahim lakukan kepada Nallakarupan. Nak tunggu apa Azmin Ali nak jawab nie.

Konspirasi Kak Wan Jijah ke nie atau Khalid G yang nak potong talian hayat Azmin Ali? masih teringat pasal Khalid G jumpa camcroder dalam pejabatnya tak lama dulu. Kerja sapalah kan?

Kalau pemimpin PKR asik berebut dan cantas mencantas seperti ini nampaknya takdak Harapanlah lagi buat Rakyat yea.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

6 ulasan:

PARPUKARI berkata...

Ini semua fitnah UMNO! Kata si Assmin, sebab dia takleh terima senjata sangat kecil berbanding Anwar...muahahahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

jam tu jenis omega atau rolex?

Tanpa Nama berkata...

ishhhh .... Azmin ni baguih nu . Orang umno dia panggil mai rumah dia,tempat dok buat projek plak tu. tapi yang lawak dia ingat member umno dia tak pasang kat toilet camera . tu yang buat kat situ . rupanya dia pasang jugak .kalo aku member pas MATI HIDUP BALIK aku tak jemput mai rumah aku dok TUUTTTTTTT .

Tanpa Nama berkata...

YANG MENJADI PERSOALAN DAN KEMUSYKILAN DI SINI IALAH...SEWAKTU MIKROPON A.K.A. AIS KRIM AJERMEEN YELLY SEDANG DIPERKOTAK KATIKKAN...ADAKAH AJERMEEN YELLY MENGELUH KESAKITAN ATAUPUN KESUKAAN ATAUPUN KEGELIAN...ITULAH YG MENJADI FOKUS PERSOALAN MASAKINI YG TERDEKAT INI...KEH KEH KEH

Anak Lenggong berkata...

Nike Ajis simusang berjanggut berkata "Apa yang mereka lakukan ini menjerumuskan generasi muda kepada keruntuhan akhlak dan budaya seks songsang".
Tapi dia lupa bahawa dia dan pengikutnya dok berjuang menyokong Nuar brahi sipeliwat dan pengamal sex bebas ..bukan ke ini menjerumuskankan generasi muda kearah keruntuhan akhlak dan bukan kah dengan penyebaran gambar ini boleh mengelakkan generasi muda daripada terus tertipu daripada makluk perosak akhlak..

Peeelaaa ..nike ajis ni ..makin dia bersuara makin jelas sikap nyanyuk dia..

Tanpa Nama berkata...

Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009
Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

APA KOMEN NIK AZIZ TENTANG FATWA HAJI ADI NI.

BAGAIMANA PULAK FITNAH PUAK PAS BAHAWA TUN DR MAHADIR MENONTON VIDIO LUCAH BERSAMA CUCUNYA. ADAKAH INI DIBENARKAN OLIH PARTI AGAMA PAS. TETAPI PENDEDAHAN DENGAN BUKTI YANG JELAS NYATA DINAFIKAN OLIH PARTI AGAMA PAS.
ADAKAH KOMEN NIK AZIZ ADALAH LANJUTAN DARI FATWANYA "ADALAH HARUS BERSAHABAT DENGAN IBLIS DEMI MENJATUHKAN UMNO" MAKANYA ORANG YANG RENDAH MORAL DAN AKHLAK SEDIA DILANTIK MENJADI PERDANA MENTERI DEMI HANYA MAHU MENJATUHKAN UMNO.
AMAT MALANG BAGI NEGARA INI APABILA KEPIMPINAN UTAMA ADALAH TERDIRI DARI MEREKA YANG RENDAH MORAL DAN AKHLAKNYA.
KALAULAH GAMBAR ITU ADALAH KEPIMPINAN UMNO SUDAH TENTU HADIS NABI INI DIBACA "AKU DIUTUS UNTUK MENYEMPURNAKAN AKHLAK MANUSIA". DAN HURAIAN INI AKAN DIBERIKAN "SEDANGKAN NABI DIUTUSKAN UNTUK MENYEMPURNAKAN AKHLAK MANUSIA ADAKAH LAYAK KITA SEBAGAI RAKYAT MEMILIH PEMIMPIN YANG RENDAH AKHLAKNYA."

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...