Selasa, 22 Mei 2012

AMBO NAK PROMOSI HBN 2012 ! JOM JOM RAMAI-RAMAI !



WAHAI RAKYAT MALAYSIA! KERAJAAN BN DAH DENGAR SUARA HATI DAN LUAHAN HATI KAMU SEMUA. UNTUK ORANG MUDA-MUDI DALAM KATEGORI BELIA (TERMASUK BELIA PURBA MACAM AMBO) KERAJAAN BN MELALUI KEMENTERIAN BELIA DAN SUKAN MENYEDIAKAN HARI BELIA NEGARA DENGAN TEMA "JADIKAN HARI ESUK LEBIH BAIK DARI HARI INI" DAN menganjurkan PERHIMPUNAN BELIAWAN DAN BELIAWANIS NEGARA SELAMA LIMA HARI BERMULA ESOK 23HB MEI 2012 RABU SEHINGGALAH KE HARI AHAD - 27HB MEI 2012. 

ATURCARA PROGRAM MUDAH JE .. DATANG PEPAGI SEBELUM SUBUH DI PUTRAJAYA. LEPAS TU JANGAN BALIK-BALIK SELAMA LIMA HARI .. BERKAMPUNGLAH DI PUTRAJAYA. 

Mengenai sebarang masalah sila hubungi SEKRETARIAT HARI BELIA NEGARA yang berada di bangunan KBS di bahagian lobi. Semua informasi berada di situ. Jangan bimbang kerana kakitangan seketraiat KBS semua mesra-mesra belaka terpilih dari yang terbaik. Anda akan di layan secara istimewa oleh mereka. Insya Allahu Ta'ala segala maasaalah anda akan diselesaikan segera.

Perhimpunan sepanjang enam kilometer di Putrajaya. Ingat tau lima hari dari pagi sampai ke malam. Bila masuk waktu solat jangan bimbang masjid dan surau berlambak-lambak di Putrajaya bukan macam kat Kelantan berhala je yang banyak.

Bagi parkir, eloklah anda semua datang awal sebelum Subuh dan memparkir di tempat parkir awam. Biasanya berhampiran dengan masjid Putrajaya dan di belakang bangunan mahkamah Persekutuan.Atau anda boleh menggunakan perkhidmatan Park and Ride Putrajaya. Tambang tak mahal. Atau anda boleh memparkir di pusat membeli-belah di Alamanda dan naik bas ke lokasi Perhimpunan lagi jimat !

Perhimpunan terbesar ini dianjurkan oleh Kementerian Belia dan Sukan. Disediakan 1,000 persembahan, 500 acara, 22 persembahan pentas dan 38 segmen utama.

Lokasinya dari Masjid Putra di Presint 1, kawasan kompleks bangunan kerajaan di Presint 2, 3 dan 4. Lihat gambar di bawah ini.



Peta terperinci boleh di dapati di laman rasmi HBN. 

Apalagi ? Jangan tunggu lama-lama .. 

JOM BERKAMPUNG DI HBN 2012 SELAMA LIMA HARI !

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ape aktiviti dia..??azhar idrus ade x..??aku da lali ngna konsert2 ni..udah la masa clubbing ngan dosa yg lalu..ambo nak ustaz..ambo nak islam..harap ambo p nanti ade la ceramah agama..baru niat mussafir ambo diterima..

Jas Salleh berkata...

Nak tau mai lah dtg bukan Azhar Idrus je pandai agama ...hehehehe
ambo pun dah muak dgn ceramah2 sesat Azhar Idrus

Tanpa Nama berkata...

ceramah ada kuliah pun ada.ulamak lulusan india bekas guru tadika.fatwanya bersepah.syurga ditanganya.datanglah..tapi bukan diputrajaya.kat kelantan aja adanya.

Tanpa Nama berkata...

semoga niat mussafir diterima Allah..aminn...jom ke putrajaya..jgn lupe qasar semayang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...