Khamis, 31 Mei 2012

AKHIRNYA PUAK PAKATAN & REFORMIS MAKAN TAIK LEMBU NFC.


Sedara ambo House PK menulis dengan rencah terpedasnya mengenai kenyataan SPRM yang mengesahkan bahawa Kak Ijat tidak terlibat langsung dengan NFCorp dan NFC punya projek. Segala dakyah tolol yang dihasilkan dari otak-otak yang dipenuhi cairan taik lumbu pendek idung sepek pakatan dan reformis bengap sebelum ini bakal dinajiskan oleh mereka sendiri untuk memakannya dengan penuh lahap. House PK mengulas:-
Inilah masalah dalam negara kita sekarang ni, Anwar melalui hanjeng-hanjeng dia telah menDOKTRIN segelintir rakyat Malaysia yang pendek akalnya tentang apa saja kesalahan dibuat UMNO adalah jenayah Besar! Manakala apa saja jenayah yang dibuat Pakatan hatta berzina, meliwat, merompak harta rakyat dilihat maksum akan mereka ni!
Contohnya terbaru aku bagi korang la, SPRM dah mengeluarkan kenyataan bahawa Dato Seri Shahrizat tidak terlibat langsung dalam pemberian pinjaman atau kontrak sebanyak RM250 juta kepada NFC.
Namun aku percaya pihak Pakatan akan mempergunakan isu ini dan kata SPRM tak adil la, SPRM bias la, SPRM takut nak buat keputusan la, padahal seperti mana kita semua tahu SPRM memang tak pernah bagi muka kat sapa pun, salah kena tak salah lepas.
Yang paling menyakitkan dan aku tak leh terima apabila ada segelintir blogger yang kononnya nak REFORMkan UMNO ni lebih sudu dari kuah, mereka menjerit dan mengutuk-ngutuk pemimpin tak bersalah macam SHahrizat ni.
Golongan ini jugak mengatakan Anwar tak bersalah, manusia keparat yang kuat sapau bini orang dan makan duit UMNO sampai bukak restoran ni jugak akan menghentam pemimpin UMNO walau didapati mereka tidak bersalah.
Pelik kan? Ada pulak tu yang bingai pi sokong mamat kimak kurap ni, yang membodek sesetengah menteri dengan mengatakan dia hebat dan terbaik dalam psywar, tapi dalam masa sama dia juga mengituk negarawan Tun M dan semua pemimpin UMNO yang lain. sambung baca kat sini.
 Dan ini pula kenyataan akhbar mengenai kes saman sivil Kak Ijat ke atas Rafizi dan Zuraida :-
KUALA LUMPUR 31 Mei - Mahkamah Tinggi di sini hari ini membenarkan bekas Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil meminda pernyataan tuntutan samannya terhadap Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR), Zuraida Kamaruddin dan Pengarah Strategi PKR, Mohd Rafizi Ramli.Hakim Vazeer Alam Mydin Meera membuat keputusan itu berikutan tiada bantahan daripada Zuraida dan Mohd Rafizi.Shahrizat diwakili peguam Datuk Ahmad Redza Abdullah manakala Zuraida diwakili peguam Razlan Hadri dan peguam Ranjit Singh bagi pihak Mohd Rafizi.Pada 19 Jan lalu, Shahrizat memfailkan saman terhadap Zuraida dan Mohd Rafizi berhubung kenyataan yang didakwa memfitnah beliau berhubung isu projek Pusat Fidlot Nasional (NFC).Shahrizat menuntut ganti rugi am sebanyak RM50 juta dan RM50 juta lagi bagi ganti rugi teladan dan teruk daripada kedua-dua defendan. 
Rafizi dan Zuraida dan seluruh jentera fitnah PKR yang amat bahlol tidak lama lagi akan makan kesemua najis-najis yang sebelum ini mereka ciptakan untuk memburukkan UMNO.  Padan muko! 

Kita ini pula jangan percaya langsung dengan orang PKR DAP PAS yang kuat menipu. Menipu sudah menjadi darah daging mereka sejak lahir. Merompak itu sudah jadi amalan seharian mereka. Memfitnah itu sudah menjadi kewajiban mereka setiap hari. 

Pernah lah seorang mamat yang cenderung kepada mamat yang bukak restoran kerana hendak mereputkan UMNO dari dalam dengan slogan basi basa Reformasi mengaku kononnya beliau tahu itu dan ini pasal NFC dan NFCorp. Puak bangang yang menulis Lapuran Ketua Audit Negara sewajarnya dikenakan tindakan keras kerana sengaja menulis laporan yang berbelit-belit macam ular sawa kena liwat. Memang masih ramai lagi puak-puak bengong yang sokong Anwar Ibrahim berada di dalam kerajaan. Mereka ini semua sepatutnya dinyahaktifkan sahaja dan digantikan dengan mereka yang benar-benar ikhlas mahu berbakti kepada rakyat.

Ambo nasihatkan kepada semua rakyat Malaysia bahawa selepas ini tanamkan iltizam dan tekad untuk TIDAK MEMPERCAYAI LAGI PAKATAN. Biarlah mereka nak melalak apasaja mengenai apasaja. Kita semua maklum dah mereka spesis hanjeng kenalah menyalak. Jangan lupa baling batu kepada mereka bila mereka menyalak.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SPRM dah mengesahkan bahawa Kak Ijat tidak terlibat langsung dengan projek NFCorp dan NFC. Diharap lepas ini tak adalah lagi blog blog pro BN yang ikut menyalak seolah olah mereka ni serba tau.

JAS SALLEH berkata...

Siharapkan juga Kuda Terojan Meroyan dalam UMNO tidak lagi memandai-mandai dan tunjuk pandai dalam semua isu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...