Rabu, 25 April 2012

TAIK KUNING, LANGAU HIJAU & SIPUT BABI NAK BERPESTA.



KL Bandaraya Metropolitan. Lubuk emas buat pencari rezeki halal dan baik ( err walaupun ada gak yang cari secara haram dan tak elok.. metropolitan lah katakan) Sekali lagi menjadi sasaran kaum Nabi Luth a.s. yang tertiba muncul plak kat KL. Ntah datang dari mana. Tetapi dipercayai di bawa oleh langau hijau yang banyak berterbangan mengerumuni taik kuning MAFREL. MAJLIS PEGUAM dan ibupejabat PAS di jalan Raja Laut. 

Mula-mula langau hijau buat perhimpunan merata negeri di Malaysia, Tak berapa sukses sebab ada kepala langau kena tangkap khalwat jam 3 pagi masa beri kaunseling. aiseh .. aisehteru betul lah ... Kemudian di Pulau Pinang, bapak palngau hijau kena boo terjadi kekecohan sampai baling-baling kerusi plastik. 

Selepas itu tak puashati lagi. Di kerah ulat-ulat taik buat demo nak mintak pendidikan percuma sebab malas nak bayar hutang. Siap berkhemah lagi tur. Tidur rapat-rapat jantan betine belake. Ada plak ulat botak. Isap rokok main gitar tak mandi berhari-hari. Last-last datang Doraemon dengan Ultraman Tiga mengamok, Habis smeua lari lintang pukang. Tak lama lepas tu kepala ulat dan rakannya di tahan polis sebab lawan DBKL yang mintak ulat-ulat tu blah dari tempat awam. 

Apabila semuanya itu gagal dan tak mendpat sambutan, maka di kerah kan lah sekali lagi kaum Nabi Luth a,s yang dah macam siput babi bersama dengan taik kuning dan langau hijau dengan beberapa ekor ulat beluncas. Nak kumpul ramai-ramai. Duduk dan bantah. bantah lah sebab depa tak suka nak bayar hutang, nak tengok rakyat senang dan nak meliwat di tempat awam. siput babi kata diaorang ada hak asasi kesiputan untuk mengamalkan gaya hidup biseksual dan menjadi homoseksual, lesbian dan buat benda-benda luar tabie'. Mana diaorang boleh tahan ikut hukum alam dan ikut tabie sebab diaorang tu semua lahir ikut tabung uji. Ada yang lahir ikut tingkap. Ada yang lahir tak tau mak bapak. Ada yang lahir tau-tau je dah depan masjid dan kat tong sampah DBKL. Pendekata perkataan pertama yang keluar dari mulut diaorang ialah 'sebut mama kat lori sampah DBKL. dah tu camana nak perbetulkan? Di buat sekolah perlindungan pepuak diaorg kata itu sekolah zina. Diaorang berzina di Dataran Terbuka itu kerana nak pendidikan percuma. 

Ntahlah pepuak taik kuning, langau hijau dan siput babi nie. Bila tuntutan mereka diambilkira masih tak puashati lagi, Ada saja yang tak kena. Yang kena cuma masa diaorang bersenggama secara luar tabie' saja. Perbuatan mereka ini hanya boleh di halang oleh rakyat jelata yang masih siuman dan waras fikiran sahaja. Jadi apakata, rakyat jelata nyatakan bantahan kepada tindakan pepuak tersebut agar mereka insaf dan sedar.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU,

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam

Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan yg benar.

Prjuangn BERSIH mmbwa kebenaran. Setiap yg benar adalh prjuangn Islam...
Brangsiapa yg menolak BERSIH adlah menolak ajran Rasululah. Menolak Rasulullah adalah menolak Islam.

Brangsiapa yg menenentang Himpunan bersih adalah sama dgn menentang Allah.

YAB Tuan Guru selalu ingatkn kita semua jangan menolak Allah. Biar Umeno saja yg tolak Rasul..menentang Allah..tetpi Tuan Guru akan pertahankn Rasul...akn pertahn Allah.

dari al Baihaqi daripada Ibnu Abbas rahuma (hadith marfu') di mana Rasulullah saw bersabda mafhumnya " Barangsiapa yg berpegang kepada sunnahku di waktu ummatku sedang rosak maka untuknya ganjaran seratus mati syahid" Juga dari riwayat at Tabrani daripada Abu Hurairah ra meriwayatkan Rasulullah saw bersabda "Maka untuknya ganjaran seratus mati syahid"

YAB Tuan Guru tlh pesan banyok kali...jgn mati sia2 kerana sokong Umeno UPCO..lbih baik mati syahid kerana ganjran pahala yg banyak.

Kalw kita pergi himpuan bersih kerana Allah..dpt pahala...klaw kita kena tangkap..dpt lagi pahala di niaya oleh polis...klaw kita mati akn ditmpatkn di syorga yg khos utk org yg mati syahid.

YAB Tuan Guru sudah sebuk bnyak kali...UMeno-UPCO tdak boleh bawa kita ke syorga...hanyak bawak setakat lubang kubur saja..

Sumber: http://terunapondoktimur.blogspot.com/2011/07/barangsiapa-tolak-bersihsamalh-dgn.html

Tinta Maya berkata...

habis klu menegakan biseksual tu ISLAM ke......mmg Islam itu BENAR adakah utk mdptkan KEBENARAN, blh menghalalkan sebarang cara spt berdemo, hingga meninggalkan kewajipan hakiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...