Sabtu, 21 April 2012

KAH KAH KAH LELANUN PASIR & SAMPAH SELANGOR ISYTIHAR PERANG KE ATAS NOH OMAR!


Sejak kebelakangan ni, aku banyak memerhatikan tindakan-tindakan yang dilakukan oleh Pakatan pembangkang terutamanya yang sedang bermaharajalela di Selangor.
 Seperti yang kita semua tahu, Timbalan Ketua Perhubungan UMNO Selangor, Noh Omar antara yang paling lantang dalam membongkar kejahatan dan kezaliman Pakatan di Selangor.
 Isu-isu yang Noh timbulkan membuatkan Pakatan di Selangor tercirit birit dan senggugut. Pakatan merasa mental dan tergugat dengan setiap pendedahan dari Noh Omar yang telah banyak membuka mata dan minda rakyat Selangor.
 Pendedahan Noh Omar juga telah menjerut Pakatan dengan wayang tinggi production SELCAT.

SELCAT yang kononya mahu dipertontonkan Pakatan kepada rakyat sebagai contoh ketelusan, akauntabiliti dan pentadbiran baik akhirnya terdedah sebagai hanya sandiwara semasa demi untuk membersihkan pemimpin mereka yang tidak cekap, salahguna kuasa dan rasuah.
 Banyak lagilah pendedahan Noh Omar mengenai rampasan tanah, penipuan akaun, lombong pasir, murtad, penderhakaan terhadap Sultan, dan macam-macam lagilah yang telah berjaya menjerut kepala tengkorak mereka.
 Pakatan Selangor yang banyak bermain wayang kononnya... konon la mereka ni sangat-sangat berkeras ingin menjuarai demokrasi, hak asasi manusia dan pelopor kepada hak kebebasan bersuara sepatutnya menerima teguran dengan baik sesuai dengan apa yang mereka laung-laungkan selama ini.
 Malangnya, mereka lebih berusaha untuk menjadi juara spin, fitnah dan provokasi. Mereka yang paling laju untuk berpropaganda dalam memutarbelit isu dari mengkaji dan menyiasat isu yang ditimbulkan.
Jawapan yang dinantikan rakyat tidak juga diberikan, sebaliknya sibuk jaga spender orang lain.
Yang paling ketara mereka ni memang pakar, putarbelit bukan setakat menutup malu dan aib mereka tetapi juga untuk melancarkan aktiviti dan karier mereka menjadi penyamun tarbus dan dracula.
Kes skandal perlombongan haram pasir masih berleluasa hingga unjuran pendapatan yang dijangka, jauh dari pencapaian.

Tidak cukup dengan itu, operasi penangkapan SPRM terhdap Kastam yang membantu penyeludupan pasir, ianya petunjuk jelas berlaku ketirisan besar.
Pakatan mendakwa bahawa dibawah pentadbiran BN di Selangor pendapatan pasir sikit. Eh, betul la tu..
Tetapi kenapa Pakatan tak terangkan kepada rakyat adalah, BN tidak pentingkan perlombongan pasir sebagai pendapatan negeri dan ianya dilakukan atas tanah private.
BN juga tidak pernah BUNUH orang demi ketamakan hasil pasir dan BN juga tak ada la korek pasir ikut nafsu sampai membiarkan satu Pekan Kajang banjir kilat teruk hinggakan buaya pun lepas masuk Pekan Kajang tu.
Dek kerana kelantangan dan keberanian Noh Omar, nampaknya Pakatan Selangor simpan dendam. Ada cubaan untuk bunuh Noh Omar.
Bunuh ?? Maksud aku, karektor Noh Omar yang cuba dibunuh oleh Khalid And Co..
Habis diorang selak celah spender Noh Omar !

Fitnah terhadap Noh Omar turut dipalitkan kepada keluarga, isteri dan anak-anak. Ingat lagi macam mana pembangkang sebar gambar Noh Omar sedang menari bersama isteri di majlis sambutan harijadinya.

Kononnya nak fitnah Noh bersama ntah mana-mana punya doll la tu bagi mengalih tumpuan kes Anwar dan Chinadoll.

Tapi, itu lah gaya pembangkang kat Malaysia ni. Tak kaji dan selidik terus buat fitnah. Macam mana nak jadi pembangkang, isteri Noh pun diorang boleh fitnah, jadi aku tak yakin diorang ni boleh jadi contoh Islamik yang patut dicontohi.

Fitnah jadi makanan harian mereka, dosa pahala pun diorang dah tak kenal.

Ok, berbalik kepada isu..

Baru-baru ini, usaha Noh untuk membina jeti dan rumah nelayan di atas tanah LKIM disabotaj dan PBT diarah oleh Pakatan untuk kacau projek tersebut. 70 orang Gangster dihantar untuk mengugut Cina-Cina nelayan supaya akur dengan kehendak mereka, jika tidak kuil mereka akan dirobohkan.

Propaganda dan fitnah terbaru ni pula memang tak boleh blah la, kononnya UMNO Tg Karanag jual tanah hakmilik kerajaan negeri dan tersebar di media mereka.

Persoalan aku nak bangkitkan sini, apa masalahnya kalau orang perseorangan atau NGO atau pun parti politik menjual atau membeli aset dalam urusan kegiatan atau pelaburan mereka?

Sakit celah mana pulak Pakatan ni ???

Sama seperti individu dan pertubuhan lain, UMNO Tg Karang mendapat tanah mengikut prosedur yang betul sepertimana yang lain. Apabila perlu, mereka membayar premium tanah.

Menurut Nasa Khan, AJK Lajnah Guaman PAS Pusat, sebahagian tanah kepunyaan UMNO Bahagian dan bukan kepunyaan kerajaan seperti yang didakwa dan dituduh akan dijual dan wang itu akan diguna untuk bina bangunan untuk UMNO Tg Karang.

Jadi, dimanakah proceeding yang telah dilanggar ??? Dimana kesalahan mengikut undang-undang ???

Di Kota Baru pun, Nik Aziz tidak ada beri halangan, malah memberi tanah untuk UMNO Kota Baru bina bangunan sebelum dilelong oleh Dato Zaid Ibrahim.

Apa yang aku nampak, ni cuma permainan politik kotor dan sempit puak Pakatan di Selangor. Maklum lah, diorang dah tak ada kerja dan tak ada isu memandangkan PRU-13 just around the corner.

Yang pelik pula terutama di Selangor, puak lebai kera PAS ni sibuk-sibuk memBODOHkan diri mereka demi melunaskan dendam Khalid Jamban, Teng Chiam Kim, Anwar Chinadoll, Ronnie Liu dan lain-lain pencacai Pakatan Selangor.

Bukankah lebih baik PAS berusaha membela nasib rakyat Selangor yang ditindas oleh rakan sepakatan mereka. Sekurang-kurangnya, PAS akan dilihat seperti juara antara Pakatan. Senang sikit nak kuburkan PKR dan DAP dan bolehlah PAS berpeluang ambil jawatan MB atau PM kalau nak takluk Putrajaya !

Maklum je la, PAS pun dah diketepikan rakan politik mereka dalam Pakatan Rakyat di Selangor dan Pulau Pinang. Di Selangor pun PAS cuma layak untuk jaga Adat dan Sukan je pun. Nak pegang portfolio Agama Islam pun tak layak der...!

Kalau benar-benar PAS nak perjuangkan Negara Berkebajikan, sila siasat apa yang jadi terhadap tanah rakyat dan GLC negeri di TKPM, YBK, Yayasan Selangor, padang PKNS, dan lain-lain lagi yang menunggu masa untuk muncul.

Tunjukkan yang PAS benar-benar membela rakyat dan perjuangkan Negara Berkebajikan memandangkan Negara Islam dah tak ada dalam perjuangan PAS.

Jangan sekadar jadi barua dan balaci melunaskan dendam rakan Pakatan yang nak membunuh Noh Omar !

mehh sini :
http://kitagempur.com/kgc/index.php?option=com_content&view=article&id=631:kelantangan-noh-omar-membawa-padah-bila-ada-yang-nak-bunuh-beliau-&catid=41:berita-blog&Itemid=27

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...