Selasa, 24 April 2012

HELO 30 KIMAQ.. TENGOK NIE MELAYU BERPANTANG AJAL SEBELUM MATI


ALHAMDU-LILLAHIR-ROBBIL-ALAAMIIN, mangsa serangan ganas tidak berperikemanusiaan 30 orang gengsters cap botol kicap yang amat gementar kerana BERSIH 3.0 tidak di sokong oleh rakyat, dikhabarkan masih selamat, masih bernyawa dan mampu tersenyum serta pegang hanfon lagik !

Kepada 30 gengster samseng taik kucing cap botol kicap Kerala mari punya, orang Melayu ni berpantang ajal sebelum maut. Itu baru seorang MELAYU. Belum lagi beberapa orang MELAYU yang masih menyembunyikan identiti dalam terang.

Kalau kepala-kepala bapak 30 gengster itu masih rasa handal sangat, marilah. Kalau nak tengok sangat dan nak menguji sangat kekuatan macamana satu MELAYU boleh pancung 30 gengster sekaligus, silalah. Nyawa 1 MELAYU pun bukan senang nak dihabiskan apalah sangat dengan nyawa-nyawa ikan 30 orang gengster kepala bapak mereka. 

Ini AMARAN samada hendak menyerah diri secara sukarela atau di cari sampai ke lubang cacing. Pilih di antara dua. Kami mahu kepala bapak serah diri di balai polis berdekatan dalam tempoh terdekat. 

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU 
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
JANGAN NAK MAIN-MAIN DENGAN MELAYU

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam bro,,jangan samakan orang2 kerala dengan keling malaysia,,kami dah diiktiraf sebagai bumiputera yang mana seperti tun dr mahathir yang juga dari kerala dan kami juga bejuang bersama UMNO untuk keamanan malaysia ,,,jadi tolong jangan samakan kerala dengan dengan keling2 malaysia...

Tanpa Nama berkata...

head shot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...