Rabu, 14 Mac 2012

SAMPAH SELANGOR KU KISAH JUTAWAN SAMPAH PKR SELANGOR.

 
Woo wooo wooo cepat-cepat .. sapa cepat dia dapat !!!! 
" Abang, saya dulu hidup susah. Nak makan pun susah. nak berak pun susah. Nak kencing pun susah. Tapi sekarang abang ... rezeki saya bertambah baik dan cemerlang sejak saya menyertai Kelab Jutawan Sampah PKR Selangor. Tak susah bang ... abang register nama dengan saya bayaran RM100.00 jadi ahli dulu. Saya jadi Upline abang.... kemudian abang cari lagi seploh orang. Saya jamin bang ... dalam masa tak sampai 30 hari abang akan jadi Jutawan Sampah ! Percaya lah ... Lepas tu abang dan saya dan PKR jadi SAMPAH MASYARAKAT" 
Agaknya jika PKR masih berkuasa lagi dialog di atas bakal menjadi kebiasaan di dengar di mana-mana kedai kopi dan ceramah politik PKR. Apabila Regim Pakatang berkuasa , perkara pertama mereka lakukan ialah menguasai PBT kemudian heboh pasai perbelanjaan melampau, ketirisan dan sebagainya. Itu helah sahaja untuk mereka merompak dan menyamun apa yang patot.  

Rupa-rupanya mereka hendak mengaut segala keuntungan secara percuma melalui kontrak perlupusan sampah.  Bayangkanlah. Berapa tan sehari sampah di Selangor ini yang di buang oleh penduduk Selangor. apa susah. Kontrak ambik. Sain baucer inbois itu dan ini. Sampah jangan kutip itu nanti kerajaan Barisan Nasional boleh setel bila rakyat bising. Duit amik .. sampah tinggalkan saja lah di tepi-tepi jalan biar mereput mengikut kaedah bioteknologi. Kalau berbau busuk itu biasalah ... dah bau sampah takkan berbau wangi macam minyak wangi plak kan kan kan ... Jom kita dengar apakata salah seorang yang menjadi downline kepada MLM Kelab Juatawan Sampah PKR Selangor.


TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...