Sabtu, 4 Februari 2012

KEJUTAN ! ANWAR IBRAHIM AKHIRNYA BERSUMPAH ..........

YA , BELIAU ANWAR IBRAHIM AKHIRNYA BERSUMPAH !........ ..... .....

TAPI BUKAN BERSUMPAH LAKNAT ....

BELIAU BERSUMPAH SERANAH MEMAKI HAMUN MUFTI PERAK DATUK HARUSSANI DAN ULAMA' MUDA UMNO USTAZ FATHUL BARI MENGENAI KENYATAAN BELIAU MENYOKONG USAHA-USAHA KESELAMATAN REGIM YANG SELAMA INI MENJARAH DAN MEMBUNUH ANAK-ANAK KECIL PALESTIN DI ATAS NAMA KESELAMATAN !



Anwar Ibrahim suka putar belit.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

6 ulasan:

Putra Armada berkata...

Sumpahan dan hinaan Si Yahudi Anwar kepada mufti perak dan ulama lain yg tidak seiring dgn nafsunya akan memakan dirinya suatu hari nanti.. Malah ia seolah menghina sultan Perak memandangkan mufti perak itu adalah penasihat agama baginda yang sah.. Semoga para pengikut Dajjal ini akan sedar bhwa mereka ke lembah kehinaan yg xpernah dibayangkan sebelum ini... Matlamat tidak perlu mghalalkan cara..Tp gunalah cara yang brmaruah utk mncapai matlamat..

Tanpa Nama berkata...

anda semua hairan kah? saya tidak hairan sebab mamat ni bukan dah Gila tapi memang Gila pun. mamat ni perlu bantuan dan perhatian yg serius dari keluarga beliau. Tapi tau je lah, bini dia dan anak pun dah sama gila, apa nak buat.

pukimaq berkata...

Sayangku ni memang pandai segala-galanya.Menipu hebat,meliwat pun kuat.

Tanpa Nama berkata...

ko ni gay bontot pemuja anugerah pantat rakyat!... yg ni bakal kena laknat!

Tanpa Nama berkata...

Ini ke bahasa seorang bakal PM?? Sedarlah rakyat Malaysia, Anwar semakin menunjukkan belangnya..adakah Chandra Muzafar, Nalakarupan, Hassan Ali, Datul Zulkifli Kulim telah
bersekongkol utk menjatuhnya? atau sememangnya Anwat yg tak betul? Fikir2kanlah

Tanpa Nama berkata...

BN,UMNO krajaan sekuler,xdak akn mnerapkn syariah Islam.Jika pmbngkang mmrintah lbih kureng sma ia akn mneruskn democrazy yg dberi pnjajah kaum kuffar,xdak tahu sjauh mna akn mnerpkn syariah islam,undang2 ada skrg bkn nk pnda,gubal blk tp msti dtkar dgnti dgn sstem2 Islam,Hizbut Tahrir sbuag gerakn Islam tlah mmbhas dgn trprinci sstem2 islam 1 prsatu bgaimna akn dterapkn,bgaimna konsep Khilafah yg akn dtgakkn nnti.Undang2,sstem2 yg da dlm sstem democrazy prlu dtkar kpd sstem Islam yg dgali dr Nas2 bkn dgubal dlm prlimen..TEGAKKAN SYARIAH&KHILAFAH.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...