Khamis, 23 Februari 2012

GUANO MUNG POK NIK ? KUBUR KATA MAI .. JAWATAN MB KATA PI LA ....


Anwar Ibrahim berjaya memperhmbakan PAS. Pertemuannya dengan Nik Ajis membuktikan PAS jadi pak sanggup sahaja, PAS menyatakan pendiriannya tetap menyokong perjuangan rakyat Palestin dan pada masa yang sama menyokong segala usaha Anwar Ibrahim menyokong regim Zionis. Tidak ada membawa sebarang makna kenyataan-kenyataan PAS sebelum ini. Malah lakunan PAS sudah lama dijangkakan. Ini membuktikan betapa lemahnya PAS berhadapan dengan rakan sekutu mereka di dalam regim sosialis Pakatang. PAS lebih rela diperkudakan dan dipertunggangkan oleh rakan sekutu mereka.

PAS sungguh tidak berdaya melakukan apa-apa terhadap rakan sekutu mereka. Pendapat dan pandangan PAS langsung tidak dihiraukan oleh rakan sekutu mereka. PAS hanya berfungsi sebagai rakan Pak Turut dan Khadam Setia kepada rakan-rakan sekutu mereka. Sungguh memalukan dan mengaibkan !

PAS hanya menjadi hamba abdi.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Pewaris Wasiat berkata...

Majlis Syura dizaman Sahabat dan Tabie akan mengeluarkan Fatwa untuk memerangi…bukan perkataan TERSERAH atau SAYA YAKIN….!!! Tuuiiiiihhhh….Dasar Ulama Pengecut…!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...