Sabtu, 10 Disember 2011

KALAU TERLALU SYOK SENDIRI FITNAH SEPERTI INI PUN TAK DISEDARI!



Para bloger pakatan dap pkr pas sedang rancak menebarkan persepsi fitnah hasutan mengenai Ketua Pendakwaraya yang akan bersara selepas kes liwat 2. Malangnya sehingga kini para bloger yang bukan dari bloger otai gagal mengesani fitnah dan dakyah jahat tersebut. 

Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden 56 tahun telah difitnah oleh para bloger pakatan dap pkr pas kononnya meletak jawatan. Walhal perkhidmatan beliau sudah hampir luput.


12 & 13 hb Disember yakni hari Isnin dan Selasa minggu depan ditetapkan untuk sambungan kes liwat II Anwar Ibrahim. Demikianlah cara pakatan dap pkr pas melemparkan persepsi buruk dan jahat terhadap Ketua Pendakwaraya 


Namun suatu perkara yang pasti ialah mengenai keyakinan mereka (pakatan dap pkr pas) bahawa Anwar Ibrahim bakal ke penjara Sg Buloh. Apakah dinding penjara akan dipecahkan oleh Azmin Ali dan pada waktu itu sudah bersediakah bloger junior yangg rankingnya naik mendadak menghadapinya? Atau tugasan itu akan dipikulkan ke atas bahu bloger otai juga? Kita lihat nanti.


TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum.

Datuk Yusof Zainal Abiden adalah orang kampung saya.


AAAA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...