Ahad, 20 November 2011

PENTERNAK BABI DAPAT RM100 JUTA, JAIS DAPAT APA?

PAS tak suka orang Melayu Jadi Terlalu Pandai Dalam Bidang Agama Nanti Bakal Mencabar Ulamak Palsu PAS.

Ramai yang tidak berapa sedar dan ramai yang tak berapa perasan bahawa dalam Bajet Pakatan Haramjadah (Selangor) ber MB kan orang Jeram Selangor bekas tokoh korporat Malaysia bertitel Tan Sri yang tak berapa reti nak guna krim rambut, JAIS DAPAT BERAPA?
Tahukah anda bahawa hasil usaha keras pentadbiran BN terdahulu, kini ramai anak-anak kelahiran Selangor bijak-bijak belaka dalam pendidikan ISLAM. Semakin ramai anak-anak kelahiran Selangor belajar di SRA tadbiran JAIS dan kini jumlah yang mencapai taraf cemerlang 'mumtaz' adalah begitu tinggi. NAMUN ..............................
Kecemerlangan tersebut tidak bersambut baik dan kemungkinan besar seramai 14,000 orang anak kelahiran Selangor yang mendapat taraf cemerlang 'mumtaz' sukar untuk melanjutkan pendidikan agama ke peringkat menengah disebabkan PAKATAN HARAMJADAH LEBIH MENGUTAMAKAN PERUNTUKAN UNTUK LADANG MEGA BABI.
Bajet Persekutuan 2012 memperuntukkan RM100 juta kepada SRA tapi Bajet Pakatan Haramjadah (Selangor) memperuntukkan RM100 juta kepada Penternak Babi!
Kerajaan Persekutuan mampu memansuhkan yuran persekolahan dalam Bajet 2012 TAPI .......
Bajet Pakatan Haramjadah TAK MAMPU NAK HAPUSKAN YURAN PERSEKOLAHAN SRA sehinggakan pegawai-pegawai JAIS yang bertanggungjawab menjaga SRA dan SMA di Selangor terpaksa MERAYU DAN MEMBERIKAN ALASAN 'YURAN PERSEKOLAHAN UNTUK ANAK-ANAK ADALAH AMAL JARIAH" (emel yang diterima)
Bila ada PAS ada bersekali dengan PKR dan DAPigsial mentadbir negeri maka TIADA PERCUMA DALAM PENGAJIAN ISLAM SEBALIKNYA KELUAR DERMA TAPI INDUSTRI MAKSIAT DAN PUSAT HIBURAN GERENTI BANYAK!

TOLAK PAKATAN HARAMJADAH!!!!!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAShit SEKARANG MANA ADA LAGI ULAMAK!!! SEKADAR ULAR-MAK. LIDAH BERBELIT BERCABANG2 MEMBELA SEDARA BARU DAPigs SIAL HARAM JADAH DAN MENJATUHKAN HUKUM KESALAHAN SEMUA PADA UMNO!!!...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...