Selasa, 11 Oktober 2011

KHALID SAMAD AKUI ANAKNYA MENERIMA DUIT ZAKAT.

Ada aku kesah pun? ..... Aku kan ASNAF 8 ........
Elaun Ahli Parlimen mana cukup ......
Nuor anak beranak celake TAK NAK ELAUN NAIK!
BARANG NUOR NAIK TAKPE ...


Khalid Samad menulis:-
Menurut anak saya, dia telah menerima BANTUAN UMUM dari LZS sebanyak RM 1 000 setahun ..... dari tahun 2001- 2008 dan RM 5,000 bagi tahun 2009.
Persoalannya:-

  • Layakkah anak Khalid Samad menerima sumbangan tersebut?
  • Adakah Khalid Samad ini tergolong dalam ASNAF 8?
  • Khalid Samad tak tahu anaknya menerima sumbangan LZS selama ini? Bapa jenis apa nie?
  • Bayangkan anaknya gunakan duit zakat untuk beli buku dan pergi UMRAH. Fikir ... jangan tak fikir.
  • Khalid Samad abaikan perbelanjaan anaknya sendiri?


Sendiri fikirlah. Terlalu sangat hendak menutup 'kejahatan sendiri' sehinggakan Allah SWT membuka 'KEBENARAN' dalam tulisan Khalid Samad.

Pendedahan ini berdasarkan kepada Hj Hadi kata ianya WAJIB dan TANGGUNJAWAB AGAMA mendedahkan PERIBADI CALON. 

SELAMAT MENOLAK DAP-PKR-PAS PADA PRU 13 NANTI YEA. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Haram jadah... aku pohon duit zakat dibawag asnaf 8, untuk anak masuk ke Universiti pun sampai sekarang tak dapat... berapa lama mahu tunggu ma...

Tanpa Nama berkata...

Cilaka!! Cilaka!! Cilaka!!

Anak aku masuk U sampai hari ni x de yang dapat bantuan zakat!! Anak aku yang belajar kat U ada 3 semuanya. Memang cilaka pemimpin Pas ni.

PAPA GOMO berkata...

tu dia...celako punya khalid Samad anjing

Tanpa Nama berkata...

"tebal"nya iman dia kan? kan? kan?...hehehe

Jas Salleh berkata...

tu la pasalnya DRAMA POLITIK PAS nie ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...