Khamis, 15 September 2011

SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA & MALAYSIA! PAKATAN PRO KOMUNIS SAMBUT HARI MEMPERINGATI ANWAR ALJUBURI BERBOHONG!


ESUK kita menyambut Hari Merdeka & Hari Malaysia secara serentak TAPI ! ianya juga merupakan HARI MEMPERINGATI PEMBOHONGAN ANWAR IBRAHIM mengenai 16hb September. Pada tahun ini kita amat bertuah kerana boleh memperingati banyak sejarah kontemporari negara. 

Utusan Malaysia turut melapurkan bahawa kabinet akan membincangkan segala tuduhan terhadap pihak Polis semasa menangani perhimpunan Haram BEERSHIT .20. Perkara ini telah dimakklumkan oleh Menteri KDN dalam suatu majlis di Perak baru-baru ini. 

Dalam masa yang sama rakyat juga tertanya-tanya apakah tindakan seterusnya ke atas beribu-ribu lapuran polis yang telah di buat terhadap Mat Syabu, Ambiga dan penganjur BEERSHIT 2.0. Menteri KDN mempunyai kuasa-kuasa khas di bawah Perkara 149-152 Perlembagaan yang melangkaui kuasa-kuasa Peguam Negara di bawah perkara 49. Peguam Negara boleh menerima arahan daripada Menteri KDN untuk mempercepatkan tindakan mahkamah ke atas Mat Syabu, Ambiga dan penganjur BEERSHIT 2.0. 

Rakyat yang telah membuat beribu lapuran polis tersebut amat berharap agar Menteri KDN dapat bertindak yang pada pandangan rakyat merupakan tindakan yang postif selain daripada hanya bergantung sepenuhnya kepada tindakan Peguam Negara.

Kembali kepada pembohongan Anwar Ibrahim mengenai 16hb September, ianya merupakan hari yang bagus pada hari esuk kepada semua kepimpinan dan penyokong Pakatan Pro Komunis untuk mengimbau kembali betapa tololnya mereka di tipu hidup-hidup oleh Anwar Ibrahim. Kalau mereka masih tidak sedar juga itu bermakna mereka sememangnya tidak layak memerintah negara ini. 



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...