Isnin, 22 Ogos 2011

UNDI PAS MASUK SURGA MANA SATU?

PEDULI APA PUN DENGAN ALASAN-ALASAN TAK MASUK AKAL OLEH PAS. PAS INI PARTI POLITIK YANG DIANGGOTAI OLEH MANUSIA SEPERTI ANDA DAN HAMBE. KALAULAH IMAN ITU DI UKUR HANYA PADA PAKAIAN MAKA JIKA SEEKUR BEROK DIPAKAIKAN DENGAN PAKAIAN YANG SAMA SEPERTIMANA ORANG PAS PAKAI, SUDAH TENTULAH BERUK ITU LEBIH BERIMAN DARIPADA ORANG PAS. 



Kebanyakan Melayu mengukur PAS pada perkataan  'ISLAM' yang ada pada parti tersebut. Terfikirkah kita jika hanya kerana itulah sebabnya maka jikalau perkataan  ISLAM itu dituliskan pada sebiji batu granit di tepi jalan maka sudah tentu batu granit itu lebih ISLAM daripada PAS?

Selain itu, orang PAS berbangga kerana merekalah yang paling banyak memakmurkan masjid kerana sentiasa berada di dalam masjid bersolat jemaah. Persoalannya, adakah orang PAS memakmurkan masjid atau sekadar mengisi ruang-ruang kosong saf dalam masjid? Jika itulah nilai ukurannya ISLAM maka tidakkah cicak dinding dan semut yang ada dalam masjid itu lebih memakmurkan masjid dari orang PAS yang hanya datang ke masjid lima kali sahaja dalam satu hari?


Orang PAS sering mendabik dada bahawa menutup aurat itu menjadi kepentingan dan jika tidak mampu menutup aurat apatahlagi hendak melakukan perkara-perkara besar. Jika benarlah begitu, apakah dengan hanya menutup aurat sahaja tanpa belajar sebarang ilmu agama boleh menjadi seorang wanita solehah?

Orang PAS juga mengatakan bahawa Perlembagaan adalah warisan penjajah Ingeris tapi tahukah mereka British tidak ada pun Perlembagaan Bertulis seperti kita ? Malah tidak ada pun dalam sistem pemerintahan Ingeris itu disebutkan Islam adalah agama rasmi negara dan tidak ada peruntukan khas seperti artikel 11 dan 12 malah tiada peruntukan untuk penubuhan Majlis Agama Islam bagi pentadbiran agama Islam di negeri-negeri. 

Inilah antara penyelewengan pokok dalam soal rukun Islam dan rukun Iman dilakukan oleh PAS selama 60 tahun yang amat merbahaya kepada umat Islam. Hasilnya anda sendiri boleh mengukurnya dan menilainya. 

SAMPAI BILA PAS HENDAK MENIPU DIRI MEREKA ??? BATU GRANIT DAN BERUK MEREKA BOLEH TIPU TAPI MUSTAHIL BOLEH MENIPU ORANG UMNO.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pulak dahhh...mana ade dalam quran mengatakan undi pas masuk syurga???kan nak buta negara islam x de dalam alquran tetapi undi pas masuk syurga ade ker???SIVAJI THE BOSSS DAAAA.....hahahaha mana lagi lu olang mau kencing haaaaa......itu tuhan sama itu malaikat punya kerja pun lu olang mau ambik ker?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...