Rabu, 6 Julai 2011

PAPA GOMO SUNGGUH KEJAM ! AMBIGAL & ANWAR TERKESIMA LAMARAN MEREKA DI TOLAK.


Tak lama dulu, PAPA GOMO berlaku kejam namun dia memohon maaf kepada JOHARI BEDOL kerana menamatkan kerjaya dan peluang JOHARI BEDOL dalam pengacaraan tv menyebabkan kerugian besar kepada ANWAR IBRAHIM sebagai penerbitnya.

Pada kali ini, dek kerana PAPA GOMO merasa rimas dan jemu menerima sms dan ajakan fonseks pujuk rayu cumbuan daripada AMBIGAL & ANWAR , mahu tak mahu PAPA GOMO mengambil keputusan untuk berlaku KEJAM sekali lagi. Kali ini untuk menamatkan terus kerjaya dan peluang AMBIGAL dalam bidang penajaan ACARA SUKANEKA JALANAN dan DI STADIUM ala TELEMATCH yang pernah popular di TV suatu masa dulu. 

Dengarkata, AMBIGAL telah menafikan perhubungan intim dengan PAPA GOMO manakala ANWAR IBRAHIM enggan mengulas panjang dan JOHARI BEDOL masih merajok dalam bilik. Cuma PAPA GOMO memberikan komen ringkas seperti berikut : ' ADA AKU KESAH ?..." sambil tersenyum nakal.

Berikut adalah video terbitan PAPA GOMO PRODUCTION HOUSE, mengenai ISU ANWAR IBRAHIM KANTOI SEMPENA PERHIMPUNAN HARAMJADAH BEERSHIT DALAM STADIUM. ' KENAPA TETIBA AMBIGAL BERLAKU SOPAN?' artikel seterusnya.



KONGRATS PAPA GOMO !
ANDA TERBAIK !

ITU LAH CABAR LAGI PAPA GOMO.
CABARAN KEPADA PAPA GOMO ADALAH CABARAN KEPADA KAMI JUGA

Pesanan khidmat ringkas


NADI RAKYAT


BLOGGERS NYAMUK.

KAMI LAH PENYAMUN PEMBANGKANG DAPKRPASM DALAM NEGARA !

TEPUK DADA TANYA IMAN.

1 ulasan:

mk berkata...

Kite bersamo mu Papa gomo....berani kerana benar...itu biasa..helah sana helah sini...pun kata benar...tapi boblok...

Berani..kerana.benar ...dan berprinsip itu yang dihayati...syabass papa gomo....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...