Jumaat, 24 Jun 2011

PAKATAN TOGHUT SETANNIROJIIM HARAMJADAH DAPKRPAS PATUT BELAJAR HORMATI HAK ORANG LAIN.

Kita begitu mual dan muak dengan perjuangan sia-sia Pakatan toghut setannirojim dapkrpas yang melampaui batas dengan karenah keanakan mereka. Kita juga mempunyai Hak-hak yang amat perlu mereka hormati dan menjaga sensitiviti kita.

Mereka amat pentingkan diri mereka dan bertindak seolah-olah hak mereka sahaj yang ada di Malaysia ini. Mereka langsung tidak memperdulikan hak-hak kita yang tidak menyokong mereka samasekali. Apa mereka fikir bahawa hak mereka sahajakah yang penting ? Hak kita ini bagaimana pula?

Kita mempunyai hak untuk tidak di ganggu gugat keamanan penghidupan dan kehidupan kita oleh karenah keanak-anakan pepuak dapkrpas. Mereka patut dan wajib menghormat hak kita kepada keamanan.. Mereka sentiasa saja mahu mencetuskan kemarahan kita dan sering memaksakan ke atas kita untuk menerima pendapat dan pandangan mereka. Ini adalah tidak wajar smaasekali.

TEPUK DADA TANYA IMAN,

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

untuk menunjukan bahawa kita juga menuntut hak kita maka ayuh keluar bersama perkasa ... biar buku bertemu ruas tengok siapa yang kuat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...