Rabu, 1 Jun 2011

KALAU SAYA PUN BERKEHENDAK BEGITU.

Baru-baru ini, seramai 807 orang ahli DAP di Jelutong telah keluar DAP dan menyertai kembali MIC, atas alasan, ' Apa kami dapat?" Di Lembah Kinrara pula seramai 64 orang ahli DAP dari kumpulan pertama turut keluar DAP atas alasan, Kami dah sedar'. Tidak lama dulu, ahli PKR ramai tinggalkan PKR. Ahli PAS juga turut meninggalkan PAS. 
 Kumpulan Pertama bekas ahli DAP meninggalkan DAP Lembah Kinrara.

1. Beberapa hari yang lepas, seramai 807 bekas ahli DAP Jelutong masuk MIC di Pulau Pinang. Petang tadi seramai 64 orang Melayu keluar DAP Lembah Kinrara. Dulu, kemain sombong Teresa Kok kata tak perlukan undi Melayu cukup dengan undi Cina, ok jom buktikan kepada Teresa Kok tanpa undi Melayu jangan harap dia boleh makan gaji dan elaun buta selama 60 bulan sebagai Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan Selangor. Kali ini kita bagi dia kembali jadi porak peranda seperti sebelum PRU 12. 

2. Sebelum daripada ini, sudah ramai yang keluar PKR. Cukup ramai. Kekuatan PKR sudah semakin lemah longlai dan yang ada hanyalah jejuak yang di beli dengan wang ringgit. Selepas PRU 13, di jamin mereka ini akan berhijrah beramai-ramai ke Autralia kerana tidak sanggup menanggung malu.

3. Pas pula sedang bergelut dengan kemelut perbalahan dalam antara puak Pro Seks dengan Pro Non-Seks. Memasing puak mulai mengasah tajam lidah. Bakal terjadi 'Perang Mulut' terhebat. Apakah kita akanl menyaksikan ' kerusi dan meja' turut bercakap seperti terjadi dalam pemilihan PKR tahun lepas? Sentimen yang puak satanisma dapkrpas cuba letuskan melalui Perhimpunan Haram BERSIH 2 tidak lain hanyalah sebagai usaha terdesak mereka bagi meraih simpati rakyat. Rakyat pun sedar, berdemonstrasi di jalanan tidak akan dapat menyelesaikan sebarang masalah melainkan menambahkan masalah sahaja. Sudah sampai masanya diucapkan SELAMAT TINGGAL REJIM PAKATAN JAHAT SATANISMA DAPKRPAS.


Selamat jalan Pakatan Satanisma dapkrpas ! TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...