Isnin, 20 Jun 2011

GEMPAR VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM: KALAU LAH ANDA TAHU !

YB Zulkifli Nordin telah banyak mendedahkan, menerangkan dan menjawab isu Perhimpunan Haram RAT B2, Video Salahlaku Seks Anwar Ibrahim, Qazaf dan Artikel ini menerangkan pendedahan dan jawapan YB Zulkifli Nordin mengenai isu Video salahlaku Anwar Ibrahim, Qazaf dan Perhimpunan Haram Rusuhan Awam Terancang B2 (RAT B2)


RAT B2 ( Rusuhan Awam Terancang BERSIH 2.0) menurut YB Zulkifli Nordin Ahli Parlimen Bandar Bharu Kulim Kedah dalam siri ceramahnya bertajuk 'WAJAH SEBENAR ANWAR IBRAHIM' adalah merupakan suatu rancangan yang di susun oleh Anwar Ibrahim atas sebab-sebab berikut:-
  1. Pembelaan Anwar hanya ALIBI, sedangkan pendakwaan mempunyai bukti kukuh kehadiran Anwar di tempat kejadian sekaligus boleh menjahanamkan pembelaan Alibi Anwar Ibrahim.
  2. 7 orang pakar yang tidak ada kaitan antara satu sama lain mengesahkan DNA Anwar Ibrahim di dalam dubor Saiful.
  3. Wan Azizah tidak mampu menahan soal siasat semasa dalam perbicaraan berdasarkan gabranya semasa Sidang Akhbar di rumahnya sendiri yang pada masa itu dikelilingi oleh ramai penyokong Anwar. Dalam kandang saksi, Wan Azizah bersendirian saja 
  4. Sikap Anwar Ibrahim sendiri yang terkemut-kemut dan gelabah beruk sentiasa mahu melarikan diri dari mengambil tindakan proaktif seperti kes liwat 1 dulu.
  5. Pada kali ini, jarak masa kejadian liwat dengan perbicaraan adalah dalam tempoh masa yang amat dekat berbanding dahulu.
  6. Anwar tidak mempunyai Pembelaan yang teguh dan baik.
Kerana itulah Anwar Ibrahim membuat perancangan melakukan RAT B2 untuk melepaskan dirinya semata-mata dan niatnya itu disahkan oleh Chegu Bard dan Sam Ketot dalam sebuah ceramah di Negeri Sembilan
Siapakah Ambiga ?
  1. Bekas Presiden Majlis Peguam yang menyokong kuat orang Islam Murtad atas alasan HAK KEBEBASAN BERAGAMA yang tafsirannya mengikut fahaman PLURALISMA bertentangan dengan Syariat Islam.
  2. Pendokong Interfaith Committee yang mahukan Islam disamaratakan.
  3. Memberikan khidmat guaman percuma kepada mana-mana pihak yang murtad.

Malaysia sudahpun menduduki tempat ke 19 naik 2 anak mata tangga dalam indeks GPI bagi negara yang paling aman di dunia dalam 150 buah negara. Kejayaan ini adalah hasil GTP DS Najib dan sikap Wasatiyyah dan kesederhanaan yang diamalkan oleh rakyat Malaysia yang terdiri dari pelbagai kaum dan agama. Sanggupkah kita menggadaikan apa yang ada sekarang?  

Marilah kita bangun dan bersuara lantang kepada pihak militan RAT B2 ,Ambiga, DAP, PKR, PAS PSM termasuk penganjur RAT B2 bahawasanya Rakyat Malaysia ENGGAN MENYERTAI RAT B2 AGAR MEREKA MEMBUBARKANNYA. Kita ada pilihan yakni melalui PILIHANRAYA SECARA AMAN DAMAI . 

Mereka telah diberikan pilihan untuk membuat protes di dalam satdium tetapi mereka enggan dan masih mahu ke jalanraya. Kerana apa? Di atas sebab-sebab yang telah dinyatakan di atas. 

JOM BOIKOT PERHIMPUNAN HARAM RAT B 2 !

TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...