Sabtu, 18 Jun 2011

BILA MAT SABU MOHON DIBERSIHKAN OLEH AMBIGA.


Jika anda ingin menyaksikan sebuah perarakan sarkis sekawan haiwan ternakan yang diketuai oleh si jahil daripada pihak pakatan haramjadah bejadah dapkrpas, anda boleh melihatnya pada Julai 9, 2011. Mereka yang sepatutnya menyumbangkan wang ringgit, masa dan tenaga untuk meringankan bebanan ekonomi rakyat ; membazirkan Anu-gerah Tuhan di jalanraya.Semakin senyum lebarlah tauke-tauke dap.

1. Bila kita katakan Jahil lagi bengap kepada mereka , mereka melenting dan menjerit-jerit marah tak ubah seperti berok kena belacan. tak usahlah nasihatkan mereka, mereka lebih tahu apa yang terbaik buat rakyat, sedangkan rakyat semakin meluat dan menyampah melihat gelagat dan telatah berok yang ditunjukkan oleh puak pakatan haramjadah bejadah yang asik hendak berdemo di atas jalanraya; selepas berdemo, bebanan rakyat masih tidak berubah di negeri-negeri yang ditadbirkan oleh pemimpin-pemimpin mereka yang mabok kepayang terlebih ketum.

2. Rejim pakatan satanisma haramjadah bejadah hanya memberikan wifi percuma dan air percuma yang tidak percuma dalam ertikata sebenarnya, selain itu apa yang mereka lakukan untuk membantu rakyat? Setahun pertama dibazirkan oleh mereka dengan aktiviti politiking dan siri ceramah-ceramah termasuklah berdemonstrasi di jalanraya dan di stadium.Pada mulanya, rakyat masih teruja, lama kelamaan rakyat pun sedar apa kebaikan dan manafaat yang mereka perolehi ?

3. Setelah menyedari kantung khazanah negeri semakin mengecil tanpa suntikan, mereka mula mencari idea untuk menekan kerajaan Pusat agar rakyat melupakan kelemahan pentadbiran mereka. Terbaru ialah Perhimpunan Haram Bersih yang kononnya menuntut keadilan dan proses pilihanraya yang lebih bersih menurut piawaian mereka akibat kalah dalam 6 siri PRK terakhir dan PRN Sarawak disebabkan rakyat menolak kelemahan dan budaya kotor politik pakatan satanisma haramjadah bejadah.

4. Sewajarnya mereka memperbaiki banyak kelemahan mereka sendiri dan bekerjasama dengan kerajaan Pusat untuk memulihkan ekonomi negara serta membantu meringankan bebanan rakyat tapi mereka enggan melakukan sedemikian sebaliknya mereka terus menerus berusaha menimbulkan kemarahan rakyat. Mereka tidak akan berubah dan kerana itu mereka akan REBAH ! Kuasa Rakyat bukan sahaja keramat tetapi amat Hebat! Senjata yang bakal memakan pelopor Ketuanan Rakyat.

Para pemimpin rejim pakatan satanisma haramjadah bejadah dapkrpas tidak akam mampu membawa rakyat keluar daripada semua permasalahan yang dihadapi oleh rakyat kerana Kerajaan Pusat pimpinan BARISAN NASIONAL yang menyelesaikan semua permasalahan rakyat. Para pemimpin rejim pakatan satanisma haramjadah bejadah hanya sibuk berpolitik 24 jam sambil seronok dan leka dengan bodekan para penyokong mereka sendiri. Syok sendiri. TEPUK DADA TANYA IMAN. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...