Selasa, 28 Jun 2011

AZIZ BARI & JOHARI ABDUL KEMBALI KE BILIK DARJAH????

ARTIKEL INI ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS DAN TIADA KENA MENGENA DENGAN MANA-MANA ORGANISASI POLITIK DAN PERTUBUHAN BUKAN KERAJAAN MAHUPUN PERTUBUHAN KERAJAAN TERMASUKLAH MANA-MANA GRUP SIBERTRUPER UMNO / BARISAN NASIONAL. PENDAPAT INI AMAT PEDAS DAN MUNGKIN TIDAK DISUKAI RAMAI SAMADA KAWAN MAHUPUN LAWAN.





Mula-mula, Aziz Bari menyalah tafsirkan seksyen 27 Akta Polis 1967 mengenai kuasa polis yang tidak mahu mengeluarkan permit untuk perhimpunan haramjadah beershit kerana sudah ada 1 000 lebih lapuran polis membantah perhimpunan tersebut. 





AZIZ BARI risaukan mengenai natijah pihak Polis enggan keluarkan permit. Ini menjadikan perhimpunan tersebut bertaraf HARAM dan salah di sisi undang-undang.




Ini membolehkan pihak polis membuat tangkapan ke atas mana-mana pihak yang berkempen secara terang-terangan mengajak dan menghasut rakyat menghadiri perhimpunan haram tersebut di bawah seksyen 105 Kanun Acara Jenayah.





Manakala Johari Abdul pula bukanlah seorang PAKAR ANALISIS KETULENAN VIDEO. Oleh itu pandangan dan pendapat yang diberikan oleh nya merupakan TAFSIRAN PERIBADINYA SENDIRI dan tidak terpakai sebagai keterangan dan bukti sahih mengenai identiti Anwar Ibrahim di dalam video salahlaku Anwar Ibrahim.

Kita tengok pula apakah yang mereka mahu kelentong lagi.

TEPUK DADA TANYA IMAN,

1 ulasan:

Wake UP! berkata...

Salam. Polis tak keluarkan permit tentu kerana mereka sudah tau ada anasir-anasir yang mahu mengganggu-gugat ketenteraman negara.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...