Sabtu, 14 Mei 2011

MAT RAZALI TERPANGGIL KE SURGA MAHADEWATARAYA NIK AJIH.


2 LELUCUN 1 CERITA. Nik Aziz dengan retorik sorganya dan mencium kaki Anwar Bin Ibrahim manakala Mat Razali terpanggil berkata benar kerana keciwa rakyat tidak mahu mempercayai ISU AGENDA KRISTIAN tempelan untuk menenggelamkan PENDEDAHAN VIDEO SALAHLAKU ANWAR. Mungkin selepas ini Zakir Anjing Besa dan Rukibiru terpaksa mencipta KISAH LUCU LAIN. 



1. Tiba-tiba seluruh negara ketawa terbahak-bahak apabila Nik Aziz mengisytiharkan surganya tidak layak buat rakyat yang mahu mencari kebenaran melihat video salahlaku seksual Anwar Ibrahim. Pada kali ini, Nik Aziz meletekkan syarat kemasukan agak ketat  dengan mensyaratkan kaki Anwar Ibrahim wajib dicium oleh rakyat yang telah menonton video salahlaku Anwar bin Ibrahim.




2. Seruan Nik Aziz ini secara telepatik dan paranormalistik menyebabkan Mohamed Razali Abdul Rahman ahli DAP Jelutong terpanggil kerana kecewa rakyat tidak mempercayai isu yang di bawa oleh Zakir Anjing Besar. 





3. Mohamed Razali Abdul Rahman, dengan izin, saya memanggilnya Mat Razali membuat 1 lapuran Polis mendedahkan dia berada di dalam Majlis Kesyukuran [ Bukan Seminar ke sepertimana dakwaan Jeff Oii dalam Laporan Polisnya dan penjelasan Guan Eng serta pertubuhan Kristian yang terbabit sebelum ini?] sebuah majlis yang menurutnya adalah sebuah Majlis Tertutup untuk Paderi-paderi. Soalan saya, apa jadahnya dia berada dalam majlis tersebut? Mat Razali mengaku dia seorang beragama Islam tapi bagaimana seorang beragama Islam boleh dijemput hadir dalam sebuah Majlis Tertutup Untuk Paderi-paderi ? Dia ini Paderi Kristian yang Beragama Islam ke? Kan Lucu.  Baca selanjutnya di entri papa gomo di sini NEGARA KRISTIAN LAPORAN POLIS DI BUAT SETELAH 8 HARI , SI RAZALI BARUA NI PI MANA?

4. Nik Aziz membuat fatwa setelah Polis mengesahkan 2 kali bahawa video salahlaku Anwar adalah tulen. Mat Razali membuat pengakuan setelah PM DS Najib berjumpa dengan Pengerusi CFM. KIta juga tidak lupa skrip lucu Anwar Ibrahim dan Nurul Izzah, pertama berkenaan kisah lucu keretanya di sabotaj dan kedua, Nurul Izzah menerima sms ugutan bunuh. 

5. Kesemuanya adalah tindakan desperado dan terdesak Anwar Ibrahim, Nik Aziz, Jeff Oii, Anjing Besar dan Nurul Izzah kerana RAKYAT TIDAK LAGI DAPAT DIPENGARUHI OLEH CERITA BOHONG MEREKA.

Kepada Nik Aziz, eloklah anda bertaubat dan kepada Mat Razali, DAP tidak akan memperjuangkan untung nasib kamu anak beranak. Tepuk Dada Tanya Iman.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...